______Gün gelir Sevdan düşerse / soluksuz Ve döşünde tarifsiz sızı ise sus Kaldır başını Yıldız söküğü gecenin alnına dik gözlerini Ki Daha bir yeşilgülümsesin mevsim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
adı sus şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
adı sus şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaç defa gidip geldimse şiire yazacak bir şey bulamadım yetesiz kalacaktı anladım..hani bazen bir an içiniz dolar ve susa kalırsınız ya öyle bir şey işte ..
duygular okadar güçlü ki okadar güçlü ki... kutlarım çokca şairi saygıyla.
bakmak/okumaktır... sus/arken sözcükler sustuğu ölçüde kendi resmini çizmektir... görünmeyen hatlarında oluşmuş susların sarmasıyla... tebrikler Murat Bey, çok severek okudum şiirinizi...ki okura tınısını geçirebiliyor...
ve eklediğiniz resimle şiiriniz bütünleşmiş...
Merâl Özcan tarafından 3/23/2008 11:18:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
saygı duymak erdemini göstermeliyimsanırım eleştirinize boyutlarında kalmaya devam edecek ise şayet ki anlamak konusunda yardımcı olamayacağım bağışlayın sonsuz teşekkürler ilgisizliğinize :)
______Gün gelir Sevdan düşerse / soluksuz Ve döşünde tarifsiz sızı ise sus Kaldır başını Yıldız söküğü gecenin alnına dik gözlerini Ki Daha bir yeşil gülümsesin mevsim
binlerce ağıt yakıyorum yokluğuna /duyuyormusun.
saygılar ve selamlar.