Alfabenin ilk harfidir A Ya olmasaydı Yazılamazdı Aşk Yangınlar çıkmaz Ayrılıklar olmazdı İki çıta arası köprüler Kurulmaz Sevgi yük olmazdı Aşk icat mı A serseri bir külhanbeyi mi A nesin sen Yakan mı, yakılan mı Adımda kaç tanesin Ya içimde Ve sen doğuşumdan bu yana Belki de hep gölge Devirsem seni Ne kalır ki geriye Hep hüzün hep talan Seni gidi megolaman
***** AAAAAAAAAAAA yanyana gelince anlamlıca çoğalıyorsun, sakın yalnız kalma, bir halta benzemiyorsun*****
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK HARF şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK HARF şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alfabenin ilk harfidir A Ya olmasaydı Yazılamazdı Aşk işte benim bu şiirdeki favorim bu sözler..aşk, A harfi ile yazılmaya başlanır, çok doğru..kimbilir belki de Adem ve Havva hikâyesi de aşk için yasak elmayı yiyen Adem'in A'sı ile başlaması da düşünmeye değer bir olgu bence..yani bazı şeyler var ki sırf tesadüfmüş gibi göstermek biraz bana yanlış ve haksız geliyor, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...farklı ve ilginç fakat bir o derece de güzel, akıcı ve de düşünceye sevk eden şiirlerinizi zevkle okumaya devam edeceğiz, saygımla...
Al bakalım!.. Aha bunları yazdırttı bana da Alfabenin ilk harfi -A-
A-aaa!... Şaşkınlığımın belirtisi Aha! Ayağım adım attı Al ak çiçekler açtı ağaçlar Arıların asaletidir bal Alın teriyle erzak dolar *Arıstağa kadar Al aklını başına Alın yazısı deme bana Aşk yoksa Ak akçe altın neye yarar Arklardan su abıhayat akar At bin Al ateşlere yan Ağzınla kuş tutsan Aşk düşmüşse yüreğine Aşkınla yanarsın! Ay parçası Ayın ondördü Al elma gibi Al yanaklı dersin! Aroması başka A'nın
A sız Anıramaz eşekler Ay parlamaz gece Armutun iyisini yiyemezdi ayılar bile.
Ah ah acılarımızı anlatır Anahtarıdır aklımızın Anamız adımızla avuldanır Ağır ağır ağırlaştıkça acılar Avuldanmalarımızı Avaz avaz Acının ağırlığına göre ayarlar Ağlamalarımız olmasa Ana alır mıydı kucağına Avrat arka çıkar mıydı eşine Alem Alem adam Alâmet içinde Alaca karanlıkta Anlaşılmaz ki Asla adamlığı Adem oğlunun. Asma çehreni Alfabenin A harfi Alabildiğine büyük Alabildiğine ataerkil! Alabildiğine öncül Anlaşılabilir Ve her dilde anlatılabilirsin!
* Arıstak – Toprak damların tavanı- Asma asılan iskelet.
ay ayşe ahh ,annem anllatıın ama anlamadı aklım ,azıcık ara ..aa ,ala ala ... adın a ,şiirin a ,kıskansam da s mi yazsam dedim :)) şahsına münhasır dizelerindendi.şair bitmesin şiirin...
A harfini ne güzel anlmalı bir şekilde yazmışsınız bütün harfler muhatabına güzel gelir mesela ben 'Z' harfini severim bütün harfleri sevdiğimden fazla. Tebrik ederim. Saygı ve selam ile.
Hayat a ile başlar a ile biter.doğarken Ağlarız Ayrılırken Arkamızdakiler Ağlar.Alfabenin ilk ve en önemli harfidir.Aynı zamanda hayatın da.Çok güzel bir çalışma olmuş tebrikler.
Alfabenin ilk harfidir A Ya olmasaydı Yazılamazdı Aşk Yangınlar çıkmaz Ayrılıklar olmazdı İki çıta arası köprüler Kurulmaz Sevgi yük olmazdı Aşk icat mı A serseri bir kühanbeyi mi A nesin sen Yakan mı, yakılan mı Adımda kaç tanesin Ya içimde Ve sen doğuşumdan bu yana Belki de hep gölge Devirsem seni Ne kalır ki geriye Hep hüzün hep talan Seni gidi megolaman
GÜLÜMSEDİM.çOK FARKLI VE ÇOK GÜZELDİ.GERÇEKTEN ÇOK HAKLISINIZ,BUNU HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM.A İLE BAŞLAYAN ,O KADAR ÇOK HÜZÜNLÜ KELİME VAR Kİ.İFADE ETTĞİNİNİZ GİBİ EN YAKICISI DA AŞK.TEBRİK EDERİM,HARİKAYDI.SELAMLARIMLA.TAM PUAN.
Alfabenin ilk harfidir A Ya olmasaydı Yazılamazdı Aşk Yangınlar çıkmaz Ayrılıklar olmazdı İki çıta arası köprüler Kurulmaz Sevgi yük olmazdı Aşk icat mı A serseri bir kühanbeyi mi A nesin sen Yakan mı, yakılan mı Adımda kaç tanesin Ya içimde Ve sen doğuşumdan bu yana Belki de hep gölge Devirsem seni Ne kalır ki geriye Hep hüzün hep talan Seni gidi megolaman
DEĞERLİ DOST GÜZEL İNSAN ÇOK MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA TEBRİK EDERİM ŞİİR OLDUKCA AKICI HARİKA İMGELER PUANIM 5 SEVGİ VE SAYGILARIMLA.
AHMET ACAR tarafından 7/27/2009 8:59:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
A olmasaydı bu lanet olası (a)ğrılarda olmazdı..uyuyor olabilirdim bu saatte..Aşk olurdu ama...adına belki başa şey derdik..yoksa niye dünyaya gelelim ki..
Alfabenin ilk harfidir A
Ya olmasaydı
Yazılamazdı
Aşk
işte benim bu şiirdeki favorim bu sözler..aşk, A harfi ile yazılmaya başlanır, çok doğru..kimbilir belki de Adem ve Havva hikâyesi de aşk için yasak elmayı yiyen Adem'in A'sı ile başlaması da düşünmeye değer bir olgu bence..yani bazı şeyler var ki sırf tesadüfmüş gibi göstermek biraz bana yanlış ve haksız geliyor, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...farklı ve ilginç fakat bir o derece de güzel, akıcı ve de düşünceye sevk eden şiirlerinizi zevkle okumaya devam edeceğiz, saygımla...