seni arıyorum gelen her vapur yolcuları içersinde. Koşuşturan insanlar arasında yoksun Bir sonrakine saklıyorum heyecanımı Her geliş bir bitiş oluyor, bir bilsen! Bir bilsen perişan hallerim sensizlik karabataklar gibi çöktü yüreğime sana sesleniyorum, avazım çıktığınca ama sen , sen duymuyorsun beni yoksun yine ; ilk once ellerim düşüyor üşüyor gözlerim takatsız dizlerim, çöküyor yürümüyor artık beni duyuyor musun?
Bak bahçemde hep sevdiğin o beyazçiçekler açtı Sana gönderndiğim kırmızıgül bitmek bilmiyor inan Karanfiller birbirine karıştı Kırmızısı,beyazı pembesi Hep senin yolunu gözlüyorlar Hepimiz seni bekliyoruz Yoksa ömrümüz sensiz gelip geçecek Geliyormusun ?
Hala ,hala o çok sevdiğin elbisen dolapta Hala üstünde o ilk günkü kokunu saklamış Biliyormusun? Birkaç tel saçların takılı kalmış Aldım avuçlarımın içine,okşadım,kokladım Karanlıklar çöktü yüreğime, hemde evimize Hani sen yoksun diye lambaları dahi yakmıyorum Evdeki tüm eşyalar hüzne verdiler kendilerini Haydi dön, haydi dön artık Duyuyormusun beni ?
Sen yoksun diye kaldırdık ne varsa ortalıktan İnan ne televizyon kaldı nede radyo O çok sevdiğim Batı radyoyu Can Radyoyu ve demokratta dahil Dinlemiyorum artık Yanlızlığıma aynalar bile sabredemedi Hepsi çatladılar bir bir Kedimiz pamuk da gelmiyor artık o da terkedip gitti ikimizi Gel artık gel, sabır taşı değilim ben Anlıyormusun !
Caddelerde,sokaklarda kimi görsem Sen sanıyorum, Hala üstündeki son beyaz giysini anımsıyorum Saçların hala bukle buklemi? Hala kırmızımı sürüyorsun dudaklarına Oysaki ben hep pembe severdim Gel artık yeter Bu yaptığın ölmeden öldürmek Yaşıyorken kabir azabı çektirmek bana Duyuyorsan sesimi İşitiyorsan yakarışımı Gel haydi sevgili, gel ! ÇAMLIGİL
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDEKİ SENSİZLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDEKİ SENSİZLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygusal özlem dolu bir yakarıştı bu okudugum ne guzel şey sevmek sevilmek kutlarım çamlıgl güzel bir şiir okudum sayfandan yürek sesin susmasın saygılar selamlar
Caddelerde,sokaklarda kimi görsem Sen sanıyorum, Hala üstündeki son beyaz giysini anımsıyorum Saçların hala bukle buklemi? Hala kırmızımı sürüyorsun dudaklarına Oysaki ben hep pembe severdim Gel artık yeter Bu yaptığın ölmeden öldürmek Yaşıyorken kabir azabı çektirmek bana Duyuyorsan sesimi İşitiyorsan yakarışımı Gel haydi sevgili, gel !