(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşündüren Renkler ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşündüren Renkler ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdilerdeyse görmeyeli gök kuşagını ne çok zaman olmuş ve ne çok seneler devşirmişim apansız avuçlarımdan azat olup giden,artık umutlarım hazan sarısı yüreğim gıriye alışmış...yani anlıyacağın güzel can renklere çatmışken alıp götürdün beni ötelere bu imge yumağı serzenişinde gitmeden önce papatyalar bırakıyorum yaprakları bembeyaz ortası güneş,ve kankırmızı gelincikler zeytin akşamlarından topladığım.. ardımdan gelenler gelip geçtiyimi anlasınlar sayfanda buram buram soluklanırlarken..kendine iyi davran olarmı can....alıp martılarını başka koylara gider bu adam...
Çok hoş ve çok manidar bir çalışma olmuş. Zaman mekan ve ahenk hepsi birer sihirdir Renklerden renksizliğe çizilen her desen birdir...diyor selamlar gönderiyorum seğerli şaireye
Bir cigara içimi bu hayattaki
tüm renkler
bana beyaz,
yanarken siyah...............İçimden geldi ve yazdım. Afoola....
Hayatın hikayesi mi renge bulanmış, yoksa renklerin el verdiği bir yaşanmışlık mı ?
Yüreğiniz susmasın.
Saygılarımla....