(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FINDIK FINDIK YANDIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FINDIK FINDIK YANDIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer Hocam, size siyaset anlatmak haddim değil, zaten yeri de bu sayfa değildir. Zira Ordu ve Giresun illeri, fındığın para etmemesinden "boşalmak" üzere. Kuruyan sadece fındık değil, koca bir Karadeniz.İyi bir konuya parmak basmışsınız. Allah sonumuzu hayırlı etsin. Muhteşem dörtlüğünüzü tebrik ediyorum.
… VE BİR GERÇEK: Köylüye revâ görüleni, köylü- şehirli affetmedi… İktidardaki parti; şaşırmayın çünkü, bir gerçek:%1,5 oranında oy alabildi(03 Kasım 2002 Pazar günü yapılan milletvekili Genel seçiminde. Meclisteki bütün partili vekillerden hiçbiri, meclise, o parti adına giremedi. Bağımsız hâriç.). İşte Büyük TÜRK gerçeği. Şimdi bu şiirimi yeniden değerlendirin. Teşekkürler. Kadir Yeter (10 Kasım 2003Pazartesi, Saat:20.56. Not târihi).
Sayın Hoca'm. ben de aslen giresun-görele liyim..merak ettim nerelisiniz. toplamasını, kurutmasını bildiğinize göre bu yörenin insanınız diye düşündüm.. diğer yandan şiir çok güzel dizelerden ibaret.. hayatta hiç çuvallamamanız dileklerimle.. tebrik ve saygılarım sizinle... sağlıcakla kalınız..
Selam ve muhabbetle...
Aydın Bayrakdar