(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİĞİN SEN OLDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİĞİN SEN OLDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çook güzel.. evet bazen böyle kısa şiirler benim sayfa sayfa anlatmaya çalıştığımı bir çırpıda beyan ediyor.. yüreğinize sağlık.. yolunuz ve bahtınız açık olsun sayın şair.. tebriklerim ve saygılarımı sunuyorum.. sağlıcakla kalınız...
sensizliğin sen oldu içimde öyle alıştım Ayrılmak kolay gibi gelse bile aslında çok zordur.Hele ilk ve son aşkınsa.Ama alışmak gerek eğer hayatta değilse katlanmalı insan yeni aşka yelken açmalıdır
sensizliğin sen oldu içimde öyle alıştım ***************************************** işte bu söz çok önemli imzayı attırmış size şiire harika tebrikler selam ev saygılar
alıştım be güzelim zehir gibi de olsa kışın zemherisi de olsa alıştım
sensizliğin sen oldu içimde öyle alıştım
İnsanoğlu nelere alışmıyor ki değerli şair,zaman her şeyin ilacı,en büyük ayrılıklara,acılara alışılıyor,alışılmak zorunda.Yoksa hayat azap verirdi nefes alıp verdikçe.Tebrik ederim,çok güzel ve anlamlı dizelerdi,saygılar.Puanım tam.
alışırım sanmıştım alıştımmı?? alışsam mı??? uğraştırmasan be gülüm?? gitmesen!!! kal desem kalırmısın kalmalımısın??? gitme kal... tebrikler değerli şair....çok güzel kısa ama anlamlıydı...
BAHARGÜLÜ tarafından 7/24/2009 4:54:40 AM zamanında düzenlenmiştir.