(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERDESİNİZ-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERDESİNİZ-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...yüreğine ve atalarının ruhuna saygılarımla. buradayız merak etme kardeşim, hazırız da !... Sözde "vatan-millet" edebiyatıyla değil ki ; o uğurda ölmeyi bilenlerdeniz !.. Sarıkamış, Çanakkale, Sakarya ve Doğumuzda, doğduğumuzdan beri şehitliği bekleyenlerdeniz, merak etme !...
Arada bir yanıp yanıp söndüğün, İki kere Viyana’dan döndüğün, Unutulmaz başlarına konduğun, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Yüz senede geçse almazlar bizi, Silinmedi hala Osmanlı izi, Hepsininiçinde ortak bir sızı, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Olumlu bulmuşlar sivil yargıyı, Almış bir eline uzun kargıyı, Kurmuşlar önceden böyle kurguyu, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Başını önüne al, düşün bir sakin, Çok uzağa gitme yakındır yakın, Daha dün Bosna’da ne yaptı bakın, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Bulgar’ı Romen’i ne şartla aldı, Elinde bir kimlik bir kartla aldı, Bizden çok geride çok dertle aldı, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Haç hilalle kavgalıdır evelden, Verilen ibaret sade gevelden, Bize dost mu olur yedi düvelden, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Beyhude dolanma boşa yorulma, Benim sözlerime lütfen darılma, Sabır ile kırma, aman kırılma, Nerdesiniz önce vatan diyenler Yüreğinize sağlık,güzel bir şiir okudum,Demokrasi olarak çok eksiklerimiz var sanırım Avrupa birliği hayali vesile olarak eksiklerimizi tamamlar,hak ettiğimiz yere öz kültürümüzü güçlendirek kendi başımıza geliriz,biraz sabır...selam ve dua ile..
Değerli hocam kusura bakma ama önce İnsan denmediği müddetce vatan savunacak kalmaz.Neden deersen insan yoksa vatanda olmaz,dilinize kaleminize sağlık umarım idareciler vatanın ne olduğunu bilir,anlar ve vatandaşta vatansever kalı. Usandırdıla hocam usandıdılar. selamve sevgilerimle.
Bazı insanlar kutsal olanların arkasına sığınarak taraf bulmaya çalışırlar.Bunlar kuru gürültüler çıkaran boş tenekelr misali safi kirliliktirler.Kaleminiz daim olsun üstadım.Yürek sesiniz daim çağlasın.Saygılar.
Yüz senede geçse almazlar bizi, Silinmedi hala Osmanlı izi, Hepsininiçinde ortak bir sızı, Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Olumlu bulmuşlar sivil yargıyı, Almış bir eline uzun kargıyı, Kurmuşlar önceden böyle kurguyu, Nerdesiniz önce vatan diyenler? *********************************** Uyan artık,uyan da aç gözünü Ne söylüyor,duymaz mısın sözünü Sen insansan, vatana dön yüzünü Nerdesiniz önce vatan diyenler................Cemil
Hocam bir dörtlük de ben ekleyiverdim müsadelerinizle. sevgiler göndriyorum.
Mükemmel dizelerdi...şiir gibi şiirdi....Şair gibi şaire selam olsun... Gittiler Gittiler birer birer Yürüyen minareler Tekbirlerle nakışlanmış gökkubbe bırakarak...diyor selam ve sevgilerimi gönderiyorum
Sabır ile kırma, aman kırılma, Nerdesiniz önce vatan diyenler? ============================== Şu anda görünmüyorlar, Ya akına hazırlanıyorlar, Yada Düzene ayak uydurdular ... Bakalım ilerde göreceğiz ..
Vatanımı karış karış talan var
Metre metre kilo kilo yalan var
Nerdesiniz önce vatan diyenler?
Yüreğinize sağlık kocakurt,selam ve saygılarımı bırakıyorum.
Cengiz Yanık tarafından 10/14/2009 5:33:04 AM zamanında düzenlenmiştir.