-Aşk nedir kömür gözlüm? -Aşk yeni bir elbisedir şirin sözlüm. Onu ne kadar temiz tutarsan tut, İstediğin kadar ütüle. Sen onu bırakmasan bile, O seni bir gün bırakacaktır. Tıpkı kalbin gibi. Sırtında paramparça olacaktır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK NEDİR? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK NEDİR? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
!966 yıllarında yazdığım bir şiirimdi. Arşivdeki şiirlerimi okuyup beğenen değerli arkadaşım. Size nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Saygılarımla kalınız...
-Aşk nedir kömür gözlüm? -Aşk yeni bir elbisedir şirin sözlüm. Onu nekadar temiz tutarsan tut, İstediğin kadar ütüle. Sen onu bırakmasan bile, O seni bir gün bırakacaktır. İstesende , istemesende, Sırtında,paramparça olacaktır...
ne kadarda doğru...faydası yok birgün bırakacaktır..geride izi kalacaktır...tebrikler çok güzeldi...selamlar..
Güzel gözlü bilmiyorsa bırak yerinde kalsın, AŞK öyle derindir ki, o şimdiden dalsın ... Sevdalı gönlüne,biriken kavak yelleri alsın, AŞk yaşamdır,yeniden doğuştur ah şiir gözlüm... Yürekten Tebriklewr Mehmet Hocam.. İnşallah İzmirde görüşürüz ...
onu giymeyen insan yok değil miii....ve sırtında paramparça olacak çok güzel benzetimdi....üzerimizde paramparça olurken yüreğimizde paramparça oluyor...kutlu-yorum
Şair dostum, Şiirimi beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.Şiirimin esas yazılan sayfasında; Tıpkı kalbin gibi, Sırtında param parça olacaktır. Yazılıydı.Ben o cümleyi çıkartarak yazdım.Sizi tebrik ederim. Çok iyi bir okuyucusunuz.Saygılarımla...
Şair arkadaşım, Şiir kapımı açtığınız ve şiirimi beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.Müsaade ederseniz sizi de arkadaş listeme eklemek istiyorum.Saygılarımla...
Şair arkadaşım, Şiir kapımı açtığınız ve şiirimi beğendiğiniz için çok teşekkür ederim. Müsaade ederseniz sizi de arkadaş listeme eklemek istiyorum. Saygılarımla...
Saf ve temiz duygu...
.............................................Saygı ve selamlar..