İslam KorkusuHalkın bir kısmında böyle bir korku duyuyorum, Gerçekten de ben bunu anlamakta zorlanıyorum, İslam Müslümanın dinidir, yani insanın kendisidir, Demek ki korku insanın kendisinden gelmektedir… Bu korkularımız kendimizden neşet etmektedir, Öncelikli olarak tedaviye oradan başlamalıyız, Günler geceler arka arkaya geçip gitmektedir, Daha fazla geç kalmadan dünyayı anlamalıyız… Bu dünyaya neden geldik, gidişimiz nereyedir? Varlığımızın gerçek anlamı ve nedeni ne olabilir? Anlamakta zorlanıyorsak bunun ifadesi başkadır, Yaradılışımızın bizden daha güçlü anlamı vardır… |
kaç yaşındasınız bilmiyorum ama size kendi tecrübemden bir şeyler aktarmak isterim..ben 33 yaşındayım. çocukluğumdan bu yana din ile ilgili mevzularda derine girilmemesi, yüzeysel geçilmesi hususunda beyinlerimize nakşedilen bir harekat vardı. bu harekatın en başta sovunucuları gazete , dergiler, kısaca medya ve çevre faktörü idi. dinine diyanetine bağlanan herkesin bir süre sonra delirdiği, cinayetler işlediği, toplumu beğenmediği, herkesi küfür içinde gördüğü gibi bir takım hurafe ve dedikodular bilinç altımıza öyle bir işlendi ki artık haşa Allah demeye korkar vaziyete gelmiştik. tabi bu bilinçli bir harakattı ve biz cahil toplum bu guruhun yönlendirmeleri doğrultusunda dinden korkar bir hal almıştık. tamamiyle korkumuzun aslını astarını bilmeden, sadece kulaktan duyma , tanıklık etmediğimiz konularla dinimizden çekiniyorduk. hatta bu işi yönlendirenlerin hepsi ifşa edildi. bakınız Hizbullah diye kurulan örgütün arkasından kimler çıktı ve o zamanlar " işte dinciler böyleler " deme durumunda bırakıldrık. yine bakınız ödül üstüne ödüller alan Takva Filmi tamamen islamı kötülemekte ve dinine sarılan insanın en sonunda delirdiği fikrini aşılamakta. oysa islamiyet demek sizinde arz ettiğiniz gibi insan demektir. insan eksenli bir din, hatta ve hatta bir insan öldürenin bütün insanlığı öldürmek olduğu prensibine sahip bir din nasıl oluyorda umaca gibi gösteriliyar.. tabi bunun altında yatan en büyük sebep: Osmanlı ruhunun uyanmamasıdır. 600 yılda yıkabildikleri osmanlının dayandığı tek dayanak Din idi. eğer bu din yine o zamanlardaki gibi inkişaf edecek olursa bir 600 yıl daha tahammülleri olmayan adamlar! işi baştan sıkı tutmaya karar vermişlerdi. bunun içinde her yol mübahtı onlar için.. işte bu yüzden İslam , korkulacak bir hal içinde sunuldu halka. ve maalesef -halkta bu düzmece oyuna geldi.. biraz uzattım kusura bakmayın.. haddimi aştıysam şimdiden özür dilerim. hakkınızı helal ediniz... tebrik ve saygılarımla... Allah a emanet olunuz...