(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bu sayfa görüntülenemiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bu sayfa görüntülenemiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair İbrahim Gökhan Doğan kardeşimi kutluyorum.Gerçektende harika bir şiir olmuş.Usta kaleminiz besbelli oluyor.Zaten Sivastanda güzel şairler yetişir.Sivasa de bu yakışır.Ben Rahmetli Veysel ustaylada tanışmıştım.Veyselin diyarından böyle değerli kalemleri tanımak beni sevindirdi.Yukarıdaki Mürsel Emre Doğan kardeşimde sitede sevdiğim ve değer verdiğim şairlerdendir.O da Sivaslıymış, ne mutlu size, bizim buradada Kazım Özgür abimiz var, o da Sivaslıdır fakat yenge köyde oturur.Yani Eskişehirde. Şairin güzel şiirini ve değerli kalemini bir daha kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Hasbihalim arz eylerim hep sana, Sazım, sözüm herdem özümdür Sivas.. Nakış nakış işledim seni cana, İçerimde derin sızımdır Sivas..
Türkülerden gelir dinmeyen sesin, Türkülerle hayat bulur nefesin, Aşıkların daim seni söylesin, Dertli dertli çalan sazımdır Sivas...
Uzaktır köyleri, karlıdır dağı, Yazın serin olur bahçesi bağı, Şairlerin ozanların otağı, Sevdayı söyleyen sözümdür Sivas...
Türkü türkü ahvalimizi söyler, Dert çekenin derdine derman eyler, Dumanlı dağlarda o güzel köyler, İçimde ateşim közümdür Sivas...
Yıllar geçse geçmez yürekte izin, Yanık bağırlarda sevdadır sızın, Pir Sultanla şahlanır oldu sazın, Özüm sözüm, iki gözümdür Sivas..
Sazların, sözlerin sanatçıların çokça çıktığı değerli canların toprağı olan Sivas'ın öteki tarafını düşünmek istemiyorum...Şiirin senin baktığın ve anlattığın perspektifte değerlendirildiğinde çok değerli bir şiir can kutluyor saygılar sunuyorum...Türküler yanmasın diyorum...