(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYDİ KÜRŞAD HAYDİ..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYDİ KÜRŞAD HAYDİ..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanrıdağı gibiydim boynum bükülür oldu Paramparça bedenim ruhum sökülür oldu Gökten yıldızlar bile pul pul dökülür oldu
Haydi Kürşad’ım haydi hak oldu bize sefer Kuşansın Türkistan’da şehadeti her nefer
Her yanım sisle duman bilmem ki ne yandayım? Osman Batur atamın dönülmez yolundayım Ey dünya! Sussan bile artık ben kıyamdayım!
Haydi Kürşad’ım haydi hak oldu bize sefer Kuşansın Türkistan’da şehadeti her nefer
Baksın cansız tenime yalan dünya utansın Korkunun enkazında kalan dünya utansın Merhameti od sanıp salan dünya utansın..!
Haydi Kürşad’ım haydi hak oldu bize sefer Kuşansın Türkistan’da şehadeti her nefer
Hani insan hakları? Nerdesin arsız dünya?! İte, ota duyarlı, bana duyarsız dünya..! Sana rağmen varım ben be hey onursuz dünya..!
Haydi Kürşad’ım haydi hak oldu bize sefer Kuşansın Türkistan’da şehadeti her nefer
Ya özgürlük ya ölüm esaret ardır bize Esaret öz düşmanım, özgürlük yârdır bize Bugün zemheri ama yarın bahardır bize..!
Haydi Kürşad’ım haydi hak oldu bize sefer Kuşansın Türkistan’da şehadeti her nefer..!
HADİ KÜRŞAD HAYDİ UYAN KAHPE ÇİN PUSUDAYMIŞ İNAN KAN AĞLIYOR KARDEŞLERİM NASIL DAYANSIN BUNA CAN
TARIDAĞLARI ÖKSÜZ KALMAMIŞ KALMAYACAK O SIRTLANLAR KANA DOYMAMIŞ DOYMAYACAK HAYKIRSAK O İTLER NEFESİMİZLE BOĞULACAK KÜRŞADLAR, ASENALAR AKAN KANLARIN HESABINI SORCAK...
BİR TÜRK KAZAK KIZI OLARAK OKURKEN ÇOK DUYGULANDIM:(YİĞİT YÜREĞİNE SELAM OLSUN ÜSTADIM SAYGILAR...
Cesaret cesaret UYGUR kandaşım, Esaretin ağır geldi kardaşım.
Korkma Uygur'um kalabalık Çin'den Kürşat'ını çıkar artık içinden.
Korkma sürülerden TÜRK oğlusun TÜRK Bil yedi düveli yenen ATATÜRK
Albayrak gökbayrak birlik olsunlar İkisi TURAN'da bayrak olsunlar.
Değerli şairim ve yorum yazan değerli şair dostlarım , şiir ve yorumlarınızı okuyunca benimde milli duygularım kabardı ve bu dizeleri şiire yorum olarak kaydediyorum. Kabul edilmesi dileğiyle saygılarımı gönderiyorum sayfanıza.
Bir gün O Kürşat'lar Turan'ı gerçekleştirdiğinde bütün dünyada barışın eşsiz simgeleri olacaklardır. Tanrıdağı öksüz,Tanrıdağı üzgün,Kürşatların geleceği günü bekliyor. Yüreğine sağlık değerli Kardeşim. Saygı ve hürmetler...