(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kutsal emaneti annemin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kutsal emaneti annemin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok üzgünüm canım benim Allahtan hiçbir zaman ümidini kesme ben ne kanserli hastalar bilirim iyileşmiştir etrafında sapasağlam olupta ona üzülenlerden birisi ölmüştür herkesin nefes sayısı önceden bellidir ....ki bende 26 yaşında askeri doktor olan yavrumu trafik kazasında kaybettim ...ama ölenler bizden daha diri ve daha bilinçli huzurlu öbür tarafta yaşıyorlar ...yeter ki ölürken güzel şeyler düşünsünler.....düşünce ile yaşanıyor diğer dünyada...annenize Allahtan şifalar dilerim rabbim size de kolaylık ve huzur versin dualarım sizlerle canım
çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. ama için için ağlar bu yürek karşısında. allah size de sabırlar versin.benim de kalbim sizinle..öpüyorum anne ellerinizden..sıcacık mesajınız için çokçok teşekkürler....
anne; ne oldu gözlerine ayaklarının nesi var bu kadar kırılgan bedeninin içindeki çaresizliğinle ağızdan değil damardan aldığın mamalar uykusuz ağrılı gecelerin morfin emrinde binbir gece sabaha kadar kanserle bale ve oynamayı çok sevdiğin halaylar yorulmadın mı anne??
seni çok özledim kalk artık o yataktan sarıl bana anne.........
öyle gerçekçi anlatmışsınız ki.. galiba; gerçekten de yaşanmış... üzücüydü... size de diyecek söz bulamadım... çok güzel ve doğru aktarmışsın.. saygılarımla...
kansere yenilen ömürler hele birde candan içre bir can ise o morfin emrinde geçen geceler öyle uzun gelir ki ya da öyle kısa gelir ki zaman dediğin yaşanılmamış ne varsa sığdırmak istersin ama... ama sı işte dermansız bir bedenin dermansız bir bakışın genzi yakan tadı gelir bulur seni bilirim... kalkılmaz bazen o yataktan...
anne; ne oldu gözlerine ayaklarının nesi var bu kadar kırılgan bedeninin içindeki çaresizliğinle ağızdan değil damardan aldığın mamalar uykusuz ağrılı gecelerin morfin emrinde binbir gece sabaha kadar kanserle bale ve oynamayı çok sevdiğin halaylar yorulmadın mı anne??
seni çok özledim kalk artık o yataktan sarıl bana anne.........
Çok güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
oy oy! çok hoş dizeler okudum.annemin mis kokulu yemekleri buram buram tüttü burnuma.kokusunda havalandım hayaline ve hatıralar yumağından çözülüp daldım uzaklara ,çok uzaklara....yüreğin dert görmesin değerli kardeşim muhteşemdi.selamlar