Ben giderim benden bir şey kalmaz dünyaya Bir avuç gökyüzünden bir avuç duaya Mezarımda eksik olsun çiçek olmaya Muhtacım sevdiğim senden bir fatihaya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜBAİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜBAİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben giderim benden bir şey kalmaz dünyaya Bir avuç gökyüzünden bir avuç duaya Mezarımda eksik olsun çiçek olmaya Muhtacım sevdiğim senden bir fatihaya.
Arif Abi nerelerdesin Kayboldun sandık abi İnterpole haber verecektim vallahi abi
RÜBÂÎ Divan Edebiyatına ait bir nazım şeklidir ve Aruz'la yazılır. Üstelik 1,2,4 . mısralar kendi aralarında kafiyeli 3. mısra serbest olarak yazılır. Bunların hiç biri yok bu şiirde. Peki ne var o zaman. Gönül var, emek var.İleride daha da güzel şiir yazacağına dair bende kesin inanç da var.
Ben giderim benden bir şey kalmaz dünyaya Bir avuç gökyüzünden bir avuç duaya Mezarımda eksik olsun çiçek olmaya Muhtacım sevdiğim senden bir fatihaya.
Harikasın divane yine her zaman ki gibi ama ne git nede fatiha okunsun senin gibi iyi insan çok çok yaşasın yüregine saglık kalemin daim olsun
Bir avuç gökyüzünden bir avuç duaya
Mezarımda eksik olsun çiçek olmaya
Muhtacım sevdiğim senden bir fatihaya.
Arif Abi nerelerdesin
Kayboldun sandık abi
İnterpole haber verecektim vallahi abi
Güzel bir şiirdi okuduğum eemğine yüreğine sağlık
KUTLARIM