(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVM-İ ŞEDİDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVM-İ ŞEDİDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hangi mısarsını ornek gosteresem bılemıyorum her bir satırı bır diğerinden daha anlamlı ve dusundurucu geceye ve ruha dusen bu satırların sahibi kutluyor sevgı ve saygılarımı sunuyorum...
Çok eğitici ve manalıydı canım abim, yüreğinin sesine ses veren güçlü kalemin hiç susmasın, Rabbim bizi doğrularından ayırmasın, yüreğine sağlık umut ve şiirle kal..
UMUT ve DOSTCA
ASMEROZ-62 tarafından 7/13/2009 8:46:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sebt gününde yan gelerek yattılar, Mazlumları ateşlere attılar. Altın için dinlerini sattılar, Kâvmine kulluğu öğretemedi.
Hakka gideceği çakıllı yoldu, Tûr dağında gönlü nûr ile doldu. On emir halkının ayeti oldu, Kâvmine kulluğu öğretemedi.
Kıtâl ile bir can yere serildi, Bakara’nın kemiğiyle dirildi. Öldürenin ismi dahi bilindi, Kâvmine kulluğu öğretemedi.
Kardeşi Harun’u yoldaş eyledi, Doğrulukla dürüstlüğü söyledi. Azgın millet Cehennemi boyladı, Kâvmine kulluğu öğretemedi.
Ayet ile lânetlenen bu millet, Yeryüzünden kalkmayacak bir illet. Kıyamet gününde çekecek zillet, Kâvmine kulluğu öğretemedi. Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
ALLAH#IN yolundan cikanlarin hepsininde sonu cehennemdir, bunu acik ve secik bilyioruz, tarihlerdede okuduk, dizerinizdede birkez daha okuduk, Allah ayirmasin inananlari dogru yoldan diyorum, saygilarimla
her bir satırı bır diğerinden daha anlamlı ve dusundurucu
geceye ve ruha dusen bu satırların sahibi kutluyor
sevgı ve saygılarımı sunuyorum...