(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİNİZ VAR MI?-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİNİZ VAR MI?-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR SEHER VAKTİ GÖKLER TURAN TURAN DİYE İNLERKEN BÜTÜN TÜRKLER TURANDA BİRLEŞEK ..umudum sonsuz hayallerim hayal olmaktan çıktı arık bir erek bir ülkü ..TANRI KORUSUN TÜRKÜ..saygılar sayın hocam..
Değerli kocaman yürekli şair, yüreğimizin sızısına tercüman olan kaleminizi kutluyorum yürekten. Birlik değil, ayrılıkların özendirildiği şu günlerde, elbette ki haberi olsa bu milletin dünyadaki Türk varlığından ve kucaklaşsa bütün imkanlarıyla batı karşısında yenilmez bir güç bulacak. Böl, parçala, yönet... İşte bütün mesele bu. Bölünürüz, parçalanırız ve kuzu kuzu yönetiliriz. Kazak, kazak kalır, uygur, uygur...
haeika idi dizeler yine dost gezdim gördüm yıllarca kaldım o türki cumhuriyetlerde dostt mükemmel misafirperver candan insanlar duygularıunız da mükemmel yüreğine sağlık dost
İçimizde yanıyor ateş bir yandan, bir yandan dünya. İnsanlık adına yaşanan acıların biri bitmeden, unutulmadan -ki unutulmamalı- diğeri yaşanıyor. Din, dil, etnik köken hepsi bir yana sadece insanlık adına kınıyoruz olan biten ne varsa. Kaleminizi ve duyarlı yüreğinizi kutlarım. Selam ve saygı ile.
Hepsi bize oynar aleni kartı, Hep kayboldu mizan ölçü ve tartı, Geç kalmayın hemen verin startı, Haberiniz var mı Türkillerinden? ===============================
Olsaydı böyle olurmuydu üstadım, Ne olursa olsun Türk'tür benim adım... Herkes bilir tanır hala bu Dünyadayım, Türk İlleri Kan ağlıyor, bağlıdır elim ayağım..
Duyarlı yüzeğiniz kutlarım... Sağolun Varolun. Kaleminiz Daim olsun. Saygılar ...
Malesef öyle sayın şair biz hala one munitlere bakıyoruz. Oy almak için seçim önü yapılan showlalr ve aynen dönüş sonra göreceğiz gb geliyor bana güneydoğu mayınlı arzi israile , sonra musul kerkük veriliyor gb yapılıp güneydoğu yahudi barzani tezgahı ve büyük orta doğu büyük israil devletine doğru yol alınıyor . bizimkilerde koltuk dursun usd yanlış yapmayalım sevdasındalar. Duyarlı yüreği kutluyorum.