(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYANMALI GAFLETTEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYANMALI GAFLETTEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk birliği şartımız, Bu coğrafya artımız, Elimizde kartımız, Uyanmalı gafletten.
Turancılık işte bu, Oğuzsoylum çeker hu Yanmadan vermeli su, Uyanmalı gafletten zamam zaman gördüğümüz vahşetlerin bu son günlerde yenisini izlemekteyiz. bu günlerde olması gereken Türk birliğidir. şiirinizi bu açıdan çok seviyeli ve başarılı buldum. severek okudum. kaleminize sağlık...
Gelin hep bir olalım”, Bir olup gür olalım Beraber hür olalım, Uyanmalı gafletten. .... Haklısın hocam.Birlik beraberlik gerek. Akıcı ve bir o kadarda duru su gibi dizeler. Kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
ÜSTADIM ...YÜREK SESİNİZ ÇOŞMUŞ ,TAŞMIŞ HATTA HAYKIRMIŞ... GÜZEL KALEMİNİZDEN BÖYLE ANLAM VE MANALI VE YÜREKLERE MERHEM OLAN DİZELERİ OKUMAK BİZİM İÇİN BÜYÜK BİR MUTLULUK KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SAĞLIK SİHAT UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUM SAYGI SELAMLARIMLA...
Gelin hep bir olalım”, Bir olup gür olalım Beraber hür olalım, Uyanmalı gafletten.
ALLAH RAZI OLSUN DUYARLI YÜREŞİNİZE SAĞLIK ABİM.ALLAH ZALİMLERE DİN MİLLET DÜŞMANLARINA FIRSAT VERMESİN..RABBİM MAZLUMLARI KORUSUN ..MİLLETİMİZE SOYDAŞLARIMIZA KALKAN ELLER YERE DÜŞSSÜN ..BARIŞ GELSİN AĞLAMASIN YETİM KALMASIN ÇOCUKLAR ..TEBRİKLER..SELAM VE DUA İLE...
Kutlarım gönül daşım yoldaşım kandaşım ırkım asil soydaşım Sen her başarıyı hak edensin değerli dostum Allah yüreğine nur kalemine güç ömrüne uzun yıllar versin inşallah yüreği vatan çığlıklarıyla dolu kardaşım
İNADINA TÜRK İNADINA TÜRKÇÜYÜZ, HERŞEY TÜRKE GÖRE TÜRKLÜK İÇİN. UYAN EY TÜRK UYAN, DOGU TÜRKİSTAN KAN AĞLIYOR KAN, DÜNYANIN HESABI TÜRKLE KOCAKURTSOYLUM , NE GÜZEL İŞLEMİŞ İŞTE, UYAN EY TÜRK UYAN UYANMALI GAFLETTEN.
YÜREGİNE VE KALEMİNE SAĞLIK. BU ŞİİRİN KARŞISINDA SAYGIYLA EGİLİYORUM ÜSTADIM
Ustad degerli gardasim , o dag gibi yuregini altin la kaplattirayim senin, her kac'a mal olursa olsun yigit gardasim benim. Alpaslanlarin ve yigit Muhsinlerin fedaisi, var ol nur ol. Nihat Yurt Kanada Sayisiz selam sanada
SAYIN OZANIM... TEBRİKLERİM VE SAYGILARIM SİZİNLE. İNŞALLAH BU DEVASA YÜREK HALKA MAL OLUR VE ÇOLUK ÇOCUĞUMUZ SİZİN ŞİİRLERİNİZLE BÜYÜR... ZAMANINDA ÇOK VATAN HAİNİ ADAMLARIN ŞİİRLERİNİ KAZIDILAR ZİHNİMİZE. SİZİN GİBİ DUYARLI DEVASA YÜREKLİ İNSANLAR OLSUN ARTIK ARAMIZDA DOLAŞIN.. SAYGI VE TEBRİKLERİM SİZİNLE... SAĞLICAKLA KALINIZ..