Bu nasıl bir yangındır ki hiç sönmez Nasıl bir umuttur ki hiç bitmez Saniyelerini kazıdığın bedenim Nasıl olurda böylesine mahkum İçimi titreten tenin Nasıl olurda bu kadar benim Karıştırmışım aynalarda yüzümü Baktığım sen misin? Ben miyim? Teninin tadı karışmış tenime Bilinmezliklere yolculuğum Her anını ölümsüzlüğe adadığım Her anında ruhuma kazıdığım Nasıl da mutlu senle yaşamak Aynada baktığım Sen misin ben miyim? Karışmış tadın tadıma Evimin her köşesi sen Yüreğimin her noktası sen Acılar seninle güzelmiş Özlemlerin yüreğimi yakmış Seninle mi yaşıyorum Seninle mi ölüyorum Bilmem Bildiğim ne varsa Seninle var olmuş bende Aynada baktığım yüz Senmişsin Yaşadığım gün Bugünse Yaşanmazmış sen yokken Sevgi bu olsa gerek Aşk bu olsa Hayat seninle güzelmiş Aynada baktığım yüz Senmişsin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNADAKİ YÜZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNADAKİ YÜZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bildiğim ne varsa Seninle var olmuş bende Aynada baktığım yüz Senmişsin Yaşadığım gün Bugünse Yaşanmazmış sen yokken Sevgi bu olsa gerek Aşk bu olsa Hayat seninle güzelmiş Aynada baktığım yüz Senmişsin… ANLAMLI DİZELERDİ SEVGİLİ ARKADAŞIM..KUTLARIM..SEVGİLERİMLE..
Aynalar yalan söylemezmiş. Kalbinin aynasını aynaya yansıtırsan o zaman orda yüreğinde taşıdığın aşkı sevgiyi ve sevdiğini görebilirsin.Gene de yalan değildir gördüklerin, yüreğinin gerçeğidir. Çok güzel yazmışın , yazdıran gönüle ve yazan ellere kucak dolusu selam ve sevgilerimle.
Acılar seninle güzelmiş Özlemlerin yüreğimi yakmış Seninle mi yaşıyorum Seninle mi ölüyorum Bilmem Bildiğim ne varsa Seninle var olmuş bende Aynada baktığım yüz Senmişsin Yaşadığım gün Bugünse Yaşanmazmış sen yokken Sevgi bu olsa gerek Aşk bu olsa Hayat seninle güzelmiş Aynada baktığım yüz Senmişsin…
Güzel dizelerdi gönül sayfasından dökülenler. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Gittiğin günden beri azalıyor varlığım Sanma ki heybetimden yıkılıyor aynalar Kaçsam da yakalıyor yine karamsarlığım Gözüme hançer gibi takılıyor aynalar
İster sen ol,ister sen olma aynadaki görüntüden en ufak bir şüphen varsa oturup düşünmek lazım...Bir ara bende çok fena takmıştım bu aynalara bir doğrucular bir yalancı çok sahtekar şeyler bu aynalar :)) Ama senin içine kattığın dizelerde bambaşka güzel ve anlamlı bir sen oluyorlar bir de sevdiğin...Teşekkürler ,tebrikler ve Samsun dan gönül dolusu sevgiler.
Demişki şiir,bende sen varsın ve başka hiçbir şey yok.Bilinir ki,gerçek aşkın yolu sahiden bu caddeden geçer ve bir'de son bulur.Bir ve heptir...Çok güzeldi efendim.Kutladım.Selam,saygı...
Beşeri Aşkların Şairi tarafından 3/28/2012 10:34:50 PM zamanında düzenlenmiştir.