(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tesadüfen ugradim sayfaniza ve okuyunca uçuk,sıradışı $iirlerinizi .bir kalemde okuyu verdim hepsini ve bu $iirinize yorumumu yaziyorum. Deli Zır deli Zırzır deli Hınzır deli Artik benide cok göreceksiniz sayfanizda,Siz böyle $iirler yazmaya devam edecekseniz ne olur hep "DELI" kalin.Hani ne demisler,akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin.DELI siirlere devam,MÜSTAKIL ADAM.(zaten bu rumuzdada var bir delilik)
Oyalamasız işler delilik Aşk ta İnce ince sızar derin hüzmede Sualsiz girer içeri sessiz sessiz Kolay değil delilikle irdelenebilse Sükunette bulurmu sanmam Delirdim koyu rengim siyah Aşk ta beyaz karıştı grilere saklandım..
teşekkür ederim sevgi hanım düşünceleriniz, için benimde sizin şiirlerinizle karşılaşmam iyi oldu, sağlam bir kalemden güzel şiirler okuyacağım bundan sonra,
Deli deyince de benim aklıma hep Genco Erkal'ın oynadığı (Bir Deli'nin Hatıra Defteri) tek kişilik oyunu gelir aklıma , geçekten de harika bir oyundur. Onda da platonik bir aşk vardır ve delirtmiştir kahramanı ama sadece bu değil tabii...
Aşk delirtir insanı, biraz da deliliktir bana göre ki delirmek de iyidir :)))
kutlarım efendim saygılar selamlar