(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böcekli şiir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Böcekli şiir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böcekli şiirin sahibesi, b.ka bulaşmamış bir nurlu gönül sahibi ve sevgi yumağı Güldane DAL hanımefendiye sevgi ve hürmetimle. Az söz çok mana, şiir bu derim, tabiki anlayan için. Kutladım güzel yüreğini, saygılarımla tekrar-tekrar.
yaparken çocuklarına küreden bir döşek gözünü *okun içinde açar böcek
ve yaşarken kürenin içinde insan öbek öbek doğar bizden de bebek
aramızdaki farkımız mutlu yaşarken sen kürenin içinde biz onun içine etmişiz
Senin sansürsüz ve doğal şiirlerini çok seviyorum Güldane, korku yok kaleminde benim kalemim gibi yürek ne söylüyorsa beyin neyi istiyorsa onu yazıyoruz, yazıyorsun onun için bu anlamlı ve güzel şiiri yazan kalemini ve o güzel yüreğini kutluyorum saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
bu şiire yorum yazmak ne zor.bayağı basit kelimelerle bir felsefi görüş aktarılmış.Bunu Yunus yapapmış yüzyıllar evvel.Basitlikte çeşitlilik güzellik manalılık.Diiyebilecek az şey.Çok güzel ve anlaşılır.sevgilerimle şair.Tarsınız size ait.
doğada insan dışındaki varlıklar..güzel güzel yaşarken... mesela gül(ÇİÇEK), bilmez bile ihtişamınıi..salınır özgürce..övünmez...kokar burcu burcu..bilmez bile güzel olduğunu.. oysa biz..insanlar:((
aramızdaki farkımız mutlu yaşarken sen kürenin içinde biz onun içine etmişiz hocam güzel bir anlatım düşündürcü anlayan sinekten saz anlamayan davul zurna az derler yaaa been payıma düşeni aldım mantık olarak çok güzel yüreğinize saglık kaleminiz varaolsun saygılarımla zaralıcan