Her uzakligin bir sessizligi ve her sessizligin de bir uzakligi vardir...
I
Bir Melegimiz olsun isterdim, bizim yanimizda kalabilecek bir Melek...
Bir evimizin olmasini isterdim, icinde ciceklerimiz doyasiya yesersin diye...
Bir gül bahcemiz olsun isterdim, sana her sabah taze bir gül verebilecegim bir bahcemiz...
Bir arabamiz olsun isterdim, dar sokaklarda sarhosca sürebilecek bir arabamiz...
Bir papaganimiz olsun isterdim, bize siirler okuyabilecek bir vahsi Avusturalya papagani...
Bir kitabim olsun isterdim, sana yazmak istedigim kara siirler icinde bulunsun ve silinmemesi icin. Ve icinde seni, kursun kalemle cizdigim cocukluk bir resmin olsun isterdim...
Bir kalemim olsun isterdim, sana siirler yazarken benimle konusabilecek olan bir kalem...
II
Bir ses olmak isterdim, daglara, kayalara, sulara ve insanlara herkesin kulaginda sesim cinlasin...
Bir tarih olmak isterdim, kup kuru bir cölün ortasinda tarih kacakcilari icin...
Bir yudum su isterdim, Sudan, Nijerya ve Mali icin...
Bir ciglik olmak isterdim, Hirosima, Etyopya ve Halepce icin...
Bir silahim olsun isterdim, bizleri bu evrenden uzaklara gütürebilecek tek kursunlu bir kara silah...
Bir dünya olsun isterdim, icinde insan bulundurmayan, kendi yoksul, kalbi zengin bir ücüncü dünya...
Bir Dilegim olsun isterdim, dünyada tek bir Dilek. Bizleri ülkemize götürüp, ve geri getirebilecek bir Dilek.
Ve senin icin ülkem Bir rüzgar, yagmur, firtina, günes ve ay isigi olmak isterdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIR SONSUZLUK OLSUN>>>isterdim icimde... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIR SONSUZLUK OLSUN>>>isterdim icimde... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben siirlerimde genellikle cok net ve acik kelimeler yada sözcükler kullaniyorum ve cogu siirlerimde sadece bir kitasi öyle derin bir anlam tasiyici olarak kullanmisimdir... örnek sizin bahsettiginiz ilk kitadaki gibi... ve sonrasi ise cok net ve acikdir, ama iste hersey benim icin yani bu siirimin icindeki bütün kitalarin bitisi ve anlam baglayicisi bu ilk kitadan kaynaklaniyor...