(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O na uzaktan bakmak acıların en büyüğü, görmek konuşamamamak, bakmak dokunamamak, sevmek özlemek ama karşılık alamamak.. Çok zor bir durum ve sabır dilerim bu durumdsa olan herkese. Selamlar..
Şiir diyemeyeceğim o cümle(yi)/leri okudum. Hayır öyle bir durum ki cümle mi demeli "-leler" mi denmeli karar vermek güç. Ne peki yazım sebebim madem şiir diyemiyorsun niye yazdın çünkü eleştiri isteyecek durum da yok. Lakin yorumlara baktım da " bu kadar mı değersiz görünüyor bu sayfa da şiire gitmiyor kalem?" Şiir için ayrılabilecek yürek var mı? 'ya gelince "sonuna" kadar gibi "evet" bir yanıt olarak can bulur.
Yağmur taneleri camları kurşuna dizerken ben seni hayal ettim savrulan ağaçlarda:! Yelkovan zamanı bir cıg gibi ezerken ben yine seni hayal ettim..! Kaoslu bir o kadarda kendi yanlızlıgımda Zifiriydi (sözlerin).!
Yağmur taneleri camları kurşuna dizerken ben seni hayal ettim savrulan ağaçlarda:! Yelkovan zamanı bir cıg gibi ezerken ben yine seni hayal ettim..! Kaoslu bir o kadarda kendi yanlızlıgımda Zifiriydi.!
Anladığımı görüyorum ama sizin de kendinizi anlamanızı isterim. Bu cümlemi yok sayın "kendinizi anlayın" dediğimi.İyi tanıyan bir akıl var karşımda. Ama yürümeyi eksik görüyor kendine. Bunu düşünürken bir önceki şiirinize baktım şimdi acaba yanılmış olabilir miyim dedim. Ama hayır! Yanılmıyorum..
Evvela şiirin sizde bir değer olması gerekir. Benim gerdanımda salınan zümrüttür adı. Başka yerlerde de başka başkadır belki. Bir ad verin ona. Kaleminiz ona bir hak tanısın. Ve saklanmadan ya da saklamadan döksün. Utanmadan, sıkılmadan...
Hakikaten isterim bu kalemden "şiir" görmek böyle düşünmeye itildiğim bir kavga olmamıştı öncesinde şimdi ise hal böyle...
Yine de derim ki "kalem kendinin sahibidir ve yolları kendi süzgecinden geçirir. Her türlüsünü hayatın düşünüp düşünüp. Şu sayfada hayat düşünülür mü diye beliren suale ise diyebilirim ki hayat dediğiniz burası kadar büyük olabilse keşke...
Her erkek yaratıcının ona itaaat etme istegini perçimlerken.!
Her Kadın yaşamın güzelliklerini temsil eder.!
Benim sevdigim her nesnede bir kadın elinin oldugunu bilmem kadar güzel hiçbir vasıf yoktur.. eleştiriniz anlamsız sözcüklerimi anlamlandırdı ;9 sanırım beni bir tek siz anladınız.!!!
ilk önce temiz duygularınızın berraklıgı gözlerimi kamaştırdı ! Lakin benim anlatmak istedigim daha farklı kısa ve net sözcüklerle .. temennileriniz için teşekkürler..!
bir acı ve bir sevgi ancak yürekde yaşanırsa bu kadar kısa ve net sözcüklerle ifade edilebilir ! gün görmüş bir delikanlısın baba! yüregine sağlık derim. eyvallah
Çok zor bir durum ve sabır dilerim bu durumdsa olan herkese.
Selamlar..