(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öyle mutluydum ki Mutluluğu öğreniyordum ben bu kızdan Sıra geldi daha adını bile bilmediğim Ufaklıkla vedalaşmaya. -Hadi seni evine götüreyim
mutluluklar böyle güzelliklerde gizli görebilsek.tutabilsek umutlarımızı kaleminizde görmek mutluluğumuzu ordan sesinizden dinlemek ayrı bir mutluluktu kutlarım
mutluluk nefes almaktır bazan..bazam kuru bir ekmek..insandan insana değişir mutluluk.. bu çocuğa dünyalar bahşedilse o yine uçurtma isteyecektir.. çünklü uçurtma bir yerde umuttur.. hastayken bile.. mutlu bir yerde kendi elimizde değilmi..
Güzel gören güzel düşünür,güzel düşünen haytından lezzet alır..diyelim velhasıl..
Artık öğrendim mutlu olmayı. Sevr Mağrasında Peygamber Efendimiz (sav) Sıddık-ı Ekber'e LÂ TAHZEN İNNELLAHE MEANE buyurmuş sen üzülme biricik arkadaşım Sıddık Allah bizimle beraberdir. Bu nedenle Hz. Ebûbekir' e ölümünden önce ne ölümü anında nede ölümünden sonra keder ve hüzün isâbet etmememiş. Bizler de O Sıddık-ı Ekber'in evlâtları olarak üzüntü görmeyecekmişiz. Ve dünyada en çok sevdiğim insan yâni BİTANEM bana "Seni üzgün görmeye dayanamıyorum. Ne olur gülümse mutlu olmasansan da bile." dedi. ve artık ÇOK MUTLUYUM. Allah bana nasib ettiği mutluluğu herkese nasib etsin inşallah.
Mutluluğu öğreniyordum ben bu kızdan
Sıra geldi daha adını bile bilmediğim
Ufaklıkla vedalaşmaya.
-Hadi seni evine götüreyim
mutluluklar böyle güzelliklerde gizli görebilsek.tutabilsek umutlarımızı kaleminizde görmek mutluluğumuzu ordan sesinizden dinlemek ayrı bir mutluluktu kutlarım