(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇETECİLİK - ASKERLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇETECİLİK - ASKERLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıpratılmadan eleştirebilmeli, yargılanabilmeli. Onlar da yanlış yapabilirler, kimse miletten üstün değildir. Asıl orduyu yıpratanlar kendi halkına tahakküm kuranlardır.
Çok şanlı şerefli böyle bir meslek, Peygamber ocağı size emanet; Çeteci ve asker, bu da ne demek? İddia dokundu bize, ama net…
Bu iddialar hep halkımıza mı dokunacak dokunulması gerekenlere bu ülkede neden dokunulmaz ki? Tamam yok edin sonuç batının dış mihrakların ve yerli işbirlikçilerinde istediği bu değilmi?onların ekmeğine yağ sürenler Peygamber ocağını da kendi çıkarları uğruna gözlerini kırpmadan hırpalayabiliyorlar.Ama bilinen bir gerçek var ki ASKER az konuşur akıllı konuşur,aklı kendinden menkuller ise çok konuşur çok kaybederler.Asker senin benim evladım bu mübarek toprakların yegane savunucuları allah ordumuza mehmetçiğimize zeval vermesin.kısa sürede olaylar netleşir.Ben böyle anladım Net bir şekilde.Efendim çok teşekkür ederim bunun üzerine söylenecek çok şey var ama sizin kadar kısa tutamadım.selam ve saygılarımla.
Onlar da yanlış yapabilirler, kimse miletten üstün değildir.
Asıl orduyu yıpratanlar kendi halkına tahakküm kuranlardır.