Bir, gömlek giydim, zırvalardan arınmış, aşkmavisi Akar soğuk sular gibi alık alık Körpe kör kuyularda kaybettiğim derin sevdalarda Bıraktığım boş sevdalık Şimdi; ben, gerçeğe gidiyorum, sevdiğimle enginleri aşarak Bizde yok artık dünyalık Özgür bırak kanatları… Şimdi uçacagım.
Geç açan güle, geç konar bülbül dalında açmamış gül Sümbüller; rayihalara yatmış, beklerken serçe kuşlarını Oysa; serçeler uçmuş kanatları kırık Dalında öterken tiz sesli, acılı bülbül düşerken notlarına figan İhtişamlı gönül sarayları; buruk buruk temaşa eyler sarayın hizmetçisini Fidanlar açmamış, kurumuş yaprak uçları Ölmeden yakalanmış büyük sevdalık Aşktı yakan yüreği…
Ateşler yaktım karşıki dağlara, ihtişamla geleceksin Dumanları dağıttım, saçlarından arta kalan yellerle Gün doğarken; ben ağardım gönül deryasında, ellerimse koynumda Rüyalarına misafir geldim, nefesinde can bulmaya Seyre daldım, uzun uzun içlendim kendime Sense ; Uyandın, baktın bir aralık Dedin; gözlerim nerde…
Huzur doluydu, nefesin nakşetmişti, içinden içime Yazıyordu ellerim, ruhunu bir sımsıcak tutuş için Nazlı nazlı mırıldanırken yatağından gönlüme Yaşıyordu; viranem , irem bağında sanki Ellerimde sendin , düşümde sen, nazende nazende büyüyen Gel doğ ; ey güneş karardığın buluttan! Gözlerini aç ve seslen bir aralık Seviyorum seni…
Bakıyorumda; her kes şen ,sen, elemde, ben, ise ızdırap da Alem devri alemde, gün ağardı, geceyse kaybolmakta Sen, hala hülyalarındasın, belkide uçuyorsun semada Durgun durgun akarken zaman Gerçeğe dalar hayat, çile yosun tutmuş üzerinde Geçiyordu ömrüm; kaldığı yerden sakin sakin Düştüm bu notları, yoksa sonuç unutkanlık Unutmayacağım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Rüyalar Giz… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Rüyalar Giz… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar geç kalırsam kalayım gelince hep şiir okuduğum bu sayfanı farkı çok belirgin ve yüreğin bir rahat ki naılsa her geldiğimde şiir buluyorum... iyiki yazıyorsun sevgili dost selam ve saygılar...
Huzur doluydu, nefesin nakşetmişti, içinden içime Yazıyordu ellerim, ruhunu bir sımsıcak tutuş için Nazlı nazlı mırıldanırken yatağından gönlüme Yaşıyordu; viranem , irem bağında sanki Ellerimde sendin , düşümde sen, nazende nazende büyüyen Gel doğ ; ey güneş karardığın buluttan! Gözlerini aç ve seslen bir aralık Seviyorum seni… ************* Güzel bir sevdanın haykırışları. Hoş ifadeler,kutlarım,selamlarımla.
Ateşler yaktım karşıki dağlara, ihtişamla geleceksin Dumanları dağıttım, saçlarından arta kalan yellerle Gün doğarken; ben ağardım gönül deryasında, ellerimse koynumda ***************************************************** ''Enginde yavaş yavaş,günün minesi soldu Derdim bana arkadaş, bugün de akşam oldu,, Der gibiydi şiir. Bir öyküydü alıp götüren... Düşündüren. Efendim, tebriklerim ve takdirlerimle...
Bakıyorumda; her kes şen ,sen, elemde, ben, ise ızdırap da Alem devri alemde, gün ağardı, geceyse kaybolmakta Sen, hala hülyalarındasın, belkide uçuyorsun semada Durgun durgun akarken zaman Gerçeğe dalar hayat, çile yosun tutmuş üzerinde Geçiyordu ömrüm; kaldığı yerden sakin sakin Düştüm bu notları, yoksa sonuç unutkanlık Unutmayacağım… .......................Şiir çok güzel olmuş--5 Kutlarım efendim
yüreğiniz var olsun kalemimiz elimizdeyken unutulurmuki yaşanılanlar ..yüreğinize değmesin hazan yeli değerli şair kutlarım yürek sesinizi tebrikler saygılar
Atalarımızın bir sözü vardır Söz silinir, yazı kalır diye... şiirinizin finali bunu hatırlattı. Ama bazı şeyler vardır not alınmasada ömürlük hatırda kalır. Aşkın derin yansımalarının görüldüğü çok güzel bir eser okudum yine kaleminizden. Candan tebrik ederim üstadım. Gönül sesiniz daim olsun. Selam ve saygılarımla
gelince hep şiir okuduğum bu sayfanı farkı çok belirgin
ve yüreğin bir rahat ki
naılsa her geldiğimde şiir buluyorum...
iyiki yazıyorsun sevgili dost
selam ve saygılar...