(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..BİR BAKIŞ BİR HAYKIRIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..BİR BAKIŞ BİR HAYKIRIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüne sevginin yakıştığı gün,zihninin tuttuğu fırça elinde hayat buldu
KISA AMA ÖZÜN ÖZÜ OLMUŞ GÜZELDİ TBRİKLER.. GÖNLÜNE SEVDA DÜŞTÜĞÜ AN HER ZERREN ONU HAYKIRIR . HER NEFESTE ADINI ANAR KALBİNE AKLINA HER ZERRENE ONU NAKŞEDER ... BUDA BENDEN OLSUN ..
Gizemli bir vecize olmuş.Tebrikler..Bende diyorumki Zaman mekan ve ahenk hepsi birer sihirdir Renklerden renksizliğe çizilen her desen birdir.(Ahmet BOZ)
hımmm gönlüne sevginin yakıştığı gün...sevgiyi gerçeten yüreğimizde bulundurduğumuz gün .... zihnin tuttuğu fırça.... düşüncelerimiz... elinde hayat buldu.... Gerçekten hakketiğini aldı...
Gönlüne sevginin yakıştığı gün,zihninin tuttuğu fırça elinde hayat buldu ....Sevgiyi yüreğimizde en temiz en gerçek şekilde bulundurduğumuzda hayallerimiz umutlarımızı ve daha bir çok düşüncelerimiz ulaşması gereken zirveye ulaşacaktır diye yazasım geldi acaba senle ne kadar bağlaştırdım ??? :))
gene iyisin bu arada hece hece yorumlamadığıma dua et:)(harf... hece ..kelime ...iki kelime ...vs vss yani)
sevgili arkadaşım.. bir şiir asmayı düşünüyorudm. senin bu güzel sayfanla karşılaşınca vazgeçtim. BAHARGÜLÜ'' nün de dediği gibi ; ne denirki bunun üstüne:))?? saygılar...
ŞİİR DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ...
Şiir Çok çok iyi...
______________________________Saygı ve Selamlar..