(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİK AÇI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİK AÇI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emek somun, zeytin oldu Aç kaldım Anlatmaya Duygularımı ================= Duygular aç kalırsa dünya oynar Durup dururken duygular yanar... Sonra aklına gelir maziye anar Aç bırakma bu sevecen duyguları .. Tebrikler Teşekkürler
Şiir yazdım Az/dım dizelere Hecelerken yaşadıklarımı Emek somun, zeytin oldu Aç kaldım Anlatmaya Duygularımı
ayşe yayman iyi ki yazdınız değerli Ayşe hanım...duygu ve düşüncelerimize olumlu şekilde yansıdı şiiriniz...beğendim...öncekileri de çok beğendiğim gibi...teşekkürler, sevgi ve saygımla ...selamlar...
Kanımca duygularınızı en iyi şekilde anlatınız ve açlığınız duygusalık olsa da... Bu sabah ekmek ve zeytinle kahvaltı yapmışsınız:)) ve yanında iki fincan çayla ne hoş gider deği mi?
Şiir yazmak istendimi zorlamayla yazılmıyor ki arkadaşım. Zorladın mı kalırsın pramidin dibinde.
Duyguları pramitin ucunda görmek varken şiirleşememek ve dibinde kalmak yaşam hunisinin. Zeytin ekmek misali açlıklarda. Şükür can şükür. Onu da bulamamak var bu günlerde. :))) Yok yok, şükür şükür.:))))
mavinin her tonuna ; toprağın, emeğin sunduklarına ...
kutlarım ... az söz geniş açılım