Omuzlarıma bu kadar yük binmez Gözlerim aglamayı bilmedi o zaman Yüregim yerden yere vurulmaz Hırsla takip etmezdi beni kötü kaderim Dedimya keşke keşke sevmeseydim seni....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEŞKE SEVMESEYDİM SENİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEŞKE SEVMESEYDİM SENİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Omuzlarıma bu kadar yük binmez Gözlerim aglamayı bilmedi o zaman Yüregim yerden yere vurulmaz Hırsla takip etmezdi beni kötü kaderim Dedimya keşke keşke sevmeseydim seni....
Dedim ya ayrı yazılmalı.Bence iyi ki sevmişsiniz.Sevmek sadece Allah'ın sevdiği kullarına verdiği bir duygu...Bu bir şans ..-"Aşk" adlı denememi ki "anı "demem daha doğru olur.okumanızı önerebilir miyim? Benim şiirimde de "keşke" var ama o keşke başka.. Şiirinizde ki yazım yanlışlarını düzeltmenizi öneririm.Çok hoş,s-ade,sahici bir dertleniş...sitem...
s.a canım deniz gözlü kardeşim bir şeyleri yaşamamış olsaydık üzülmeyi asla bilmezdik ve mutluğun ne anlama geldiğini anlamazdık ..dünyada hiç bir zaman keçkelere fırsat verme yeni ümütlere yelken aç...allah yardımçın olsun diyorum ....saygılarımla
Omuzlarıma bu kadar yük binmez
Gözlerim aglamayı bilmedi o zaman
Yüregim yerden yere vurulmaz
Hırsla takip etmezdi beni kötü kaderim
Dedimya keşke keşke sevmeseydim seni....
TEBRİK EDERİM GÜZEL KALEMİ