(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah Gönlüne Göre Versin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah Gönlüne Göre Versin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİ GÜZEL KARDEŞİM İNŞ SENİNDE HER ŞEY GÖNLÜNE GÖRE OLSUN YÜREĞİNİ NASIL GÜZEL SATIRLARA AKTARMIŞSIN TEBRİKLER SELAMLAR SAYGILAR İNEGÖLDEN HOŞ VE MUTLU KAL CANIM SAĞLICAKLA
Sen bana yasak, Sevgiler tuzak, Uzak ol benden uzak, Bu gönül daha fazla, Olmayacak sana tutsak…
Sen istediğin bahçede, İstediğin güllerin yapraklarını didikle, Hiç işin olmaz senin sevgiyle, Bilirim riyakarlık var niyetinde…
Allah versin gönlüne göre!
HOCAM SIIR ADDINA GÖNÜLDEN KUTLARIM SIZI.. COK GÜZELDI, BIR ASK DILENCISINI KOVMUSSUNUZ...
KOVMA ASK DILENCISINI DINLE YALVARAN SESINI NASILDA SEVIYOR SENI BIR SADAKA VERMEZMISIN......
BENIM SARKIMDAN ALINTI BIR DÖRTLÜK.... SIIRINIZDE COK GÜZELDI ICINDE BEN BIR ASK DILENCISI GÖRDÜM O YÜZDEN YAZDIM...... SIIRINIZI BEYENIGLE OKUDUM.... ESEN KALIN SIHATLI KALIN SAYGILARIMLA...
recep_t tarafından 6/20/2009 3:53:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
recep_t tarafından 6/20/2009 7:35:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
recep_t tarafından 6/20/2009 10:24:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sen bana yasak, Sevgiler tuzak, Uzak ol benden uzak, Bu gönül daha fazla, Olmayacak sana tutsak…
Sen istediğin bahçede, İstediğin güllerin yapraklarını didikle, Hiç işin olmaz senin sevgiyle, Bilirim riyakarlık var niyetinde… ..................................................... Allah riyakar ve iki yüzlü sevgililerden ve insanlardan uzak tutsun kullarını dileklerimle , yürek sesinle meydana getirdiğin güzel dizeleri yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum saygılar Sizide sayfama bekliyorum
Sen bana yasak, Sevgiler tuzak, Uzak ol benden uzak, Bu gönül daha fazla, Olmayacak sana tutsak…
Sen istediğin bahçede, İstediğin güllerin yapraklarını didikle, Hiç işin olmaz senin sevgiyle, Bilirim riyakarlık var niyetinde…
Allah versin gönlüne göre!
Allah riyakar ve iki yüzlü sevgililerden ve insanlardan uzak tutsun kullarını dileklerimle , yürek sesinle meydana getirdiğin güzel dizeleri yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum saygılar...
Sen istediğin bahçede, İstediğin güllerin yapraklarını didikle, Hiç işin olmaz senin sevgiyle, Bilirim riyakarlık var niyetinde…
Allah versin gönlüne göre! ..................................... amin şairim.son kararındır umarım..sende kurtul böylece bu çiçek böceğinden...saygılar tebrikler
Söz söylenecek son noktayı zihinde idrak etmiş,biçare kalışa biraz sitem tadında sölenen tarafından anlaşılsa ,içsel dokunuşlar eşliğinde aynalarda oh be der insan kendi gözlerine ,sebebi neydi kimbilir ? mükemmel bir şiir okudum hocam
Gözlerdeki ışık hiç sönmesin