(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜRGÜNÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜRGÜNÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıcı bir şiir okudum kaleminizden.Zaman zaman hayatın bir noktasında öyle ya da böyle yaşarız sürgünleri.Yüreğinize sağlık çok güzel dillendirmişsiniz.Kutluyorum.
Yaralı bir yürekle seni ararken Hasret yangınlarında yüreğim Dökülür gözyaşlarım Sevda yollarında sürgünüm ======================== Yürekten sürgün edilen bu yalnız kalpler, İçimizde bir har var yapılıyor büyük harpler Bazen duygu yüklü sevdalar yayılır serper. Gökülen gözyaşları pınar oluyor ....
Yüreğinize sağlık Değerli Şair Dostum . Çok güzeldi.
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken
Yüreğin hüznü mısralarınıza vurmuş hazin dolu dizelerdi değerli dost Hasretliğin sonu kefene değil vuslatla son bulur... Kutlarım harikaydı saygımla...
Sevgili Dost, Seni haykırıyorum dünyaya Şarkıların, türkülerin inleyen telinde Dizelerinde aşkı gördüm,alev görünüyordü, Haziran sıcaklarını biledi bu gün Sevgilerimle..
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken hasret-özlem kokuyor şiir..anlamlıydı...tebrikler..sevgilerimle..
Yaralı bir yürekle seni ararken Hasret yangınlarında yüreğim Dökülür gözyaşlarım Sevda yollarında sürgünüm
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken .......................Şiir çok güzel olmuş--5 Kutlarım efendim
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken ************************************************ çok güzel,çok hüzün dolu mükemmel bir şiirdi.. kalben kutlarım çalışmanızı.. saygılarımla,,
Hüsemettin Beyin bu güzel şiirini, biraz hüzün biraz hasret ve sevgi dolu dizelerini beğenerek okudum.Değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken gönülden selamlar sevğiler.kutlarım
"Güneşin başka iklimleri aydınlatmaya, başka gönülleri ısıtmaya gittiği şu saatlerde, kâğıdı, kalemi elime alıp, seninle dertleşmek, yalnızca sana yazmak ve yalnızca seni özlemek geçiyor içimden. Sana yazmak. (Sana Seni Yazmak). Seni ve yüreğimde anlam bulan duyguları. Sana ait yüreğimin derinliklerinden kopup gelen artçı şokları anlatmak..
Ve toprağı alnından öperken yağmur taneleri, tüm benliğimle sana yağmak istiyorum. Bu gece dudaklarımdan dökülen her kelimede sen varsın ve yine sen varsın, yarım kalan sevdamın eksik taraflarında. Bomboş ve sessiz kaldırımlarda yürürken seni haykırıyorum sensizliğin inadına. Bu sensizlik gecesinde sevdamın en ücrâ köşelerine seni yazıyorum."
* * * Yaralı bir yürekle seni ararken Hasret yangınlarında yüreğim Dökülür gözyaşlarım Sevda yollarında sürgünüm
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken
"Bir kere sevdaya düşmeye göre, ateşlere yandığının resmidir" Sevgili Fatih Kısaparmak da böyle demiş, sevdanın ateşiyle yanarken. Sizin de sevdanız çok yamanmış, yakmış gerçekten. Öyle bir şiir düşmüş ki kaleme ateş parçası olmuş, kalemi de sayfayıda yakmış.. Çok güzeldi yüreğinize sağlık Hüsamettin bey, gönülden kutlarım. Sağlıcakla, sevgiyle, huzurla kalınız yaşamda sevdiklerinizle bir arada dilerim.
Yokluğun içimde bin acılar Kurur dallarım güllerim solar Kopar İçimde fırtınalar Canım çıkar tenim solar
Yaralı bir yürekle seni ararken Hasret yangınlarında yüreğim Dökülür gözyaşlarım Sevda yollarında sürgünüm
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım nefis şiirinizi selamla.
Hasret dolu güzel şiirinizi beğeniyle okurken içinde kendimi buldum.. Saygılarımla...
Yokluğun içimde bin acılar Kurur dallarım güllerim solar Kopar İçimde fırtınalar Canım çıkar tenim solar
Yaralı bir yürekle seni ararken Hasret yangınlarında yüreğim Dökülür gözyaşlarım Sevda yollarında sürgünüm
Adını yazdım yürek sayfama Sürgün sevdalarda gezerken Seni haykırıyorum dünyaya Hasretle bezenmiş kefenimi giyerken Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım nefis şiirinizi selamla.
agladım sızladım kederıme kederım
ben sensız hayatı bılmem neyleyım
sımdı gozlerınden özlemıne surgunum
harıka dızelrın sahıbıne saygıarımla