(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MENEKŞEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MENEKŞEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair arkadaşımı kutluyorum.İşte bağrı yanık Anadolu ozanı böyle olur, onun değerli kaleminde menekşe bu kadar güzelleşir, şiir olur dize dize gönüllere akar, tebrikler arkadaşıma, Yunus diyarından selamlar.
üstad, menekşelere dair bir yazı okumuştum. tüm bitkiler güneşi serverken, menekşeler gölgelik yerde yetişirlermiş.özellikle mor menekşenin güzelliği farklılığı burdan kaynaklanırmış.
hayata dair farklılığı, farkındalığın farkına vararak yaşamak çok güzel.
bitkiler ve hayvanlar bizim vazgeçilmezimiz. bu güzel çiceği çok güzel dizelere aktarmışsınız kaleminizi tebrik ediyorum saygılarımla...
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........ yüreğiniz hiç susmasın..................
işte şairini yüreği ,duyguları,zerafeti.sevgi dolu yüreği bir menekşe için bile destanlar yazabiliyor. usta kalem gönülden kutluyorum sizi.sizin gibi şairlerden ders alacağımız o kadar vasıf var ki Allah razı olsun teşekkürler paylaşımınız için üstat.sevgilerle kalın..
Fazla çıkma güneşe, Şaşırırsın bu işe, Hasret mi kaldın eşe, Boynu bükük menekşem. ==================== Boyun eğme menekşe Başın çevir güneşe Sevdana sevgi düşe Gülesin hep menekşem!............M.Sıddık SOLMAZ
...Üstadım menekşe gibi saçılıp;baharını yaşayasın. Hoş eserini beğendim. Saygı ve selanlar.
Gülersen güller güler, Gelir hain el yolar, Oğuzsoylum tez solar, Boynu bükük menekşem. çok güzeldi hocam yüreğiniz dert görmesin...selam ve saygılar...