(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazan yazdıran güzel gönüllere sağlıklar okuyanlara dermanlıklar dileklerimle...Mükemmel bir vefa dizeleriydi.Harikaydı... Saygı sevgi ve selamlarımla...
Oğuzsoylusun mertsin, Benim güzel gardaşım Hainlere çok sertsin, Benim yiğit gardaşım.
Bükülmez bir çeliksin, Çok yerinden deliksin, Hainlere külüksün, Benim yiğitl gardaşım.
Hikmetin yoldaşısın, Yiğitlerin başısın, Sen alpların hasısın, Benim yiğit gardaşım. Güzel konu ve anlatım...ALLAH C.C. herkese böyle gardaşlar nasip etsin...Saygılarımla...
...Canımdan aziz saydığım büyük dava adamı koca reisimin beni meth etmesinden dolayı kendisine minnettarlığımı beyan eder;kalemine bozkurt kanımla mürekkep olurum. Hoş ve anlamlı eserini beğendim.Keşke davama layık bir zerre tozu kadar olabilseydim. Saygı ve selamlarımla!...
Oğuzsoylum gardaşı, Hem yareni sırdaşı, Dahası ÜLKÜDAŞI, Benim yiğit gardaşım. ======================== Yiğit soylu bir milletin torunlarıyız Gerekirse öndeyiz akınlardayız... Bizi öldü sanmayın çok yakınlardayız, Dünya durdukça varız, var olacağız..
Değerli gardaşım...Yüreğine sağlık... Gönlüne sağlık. Aydınlar Selam ve saygılar ....
gönül sesiniz daim çağlasın
saygımla