(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oturan kadın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oturan kadın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sormadı bana kimse neye ihtiyacım olduğunu anladım şimdi neden böyle yalnız başıma oturduğumu selemlar güldane hanım:zamanım oldukça şiirlerinizi ve yazılarınızı okuyorum inanın çok etkilendim yaşadığımız hayat bu kadar kısa ve net özetlenebilir.gerçekten çok güzel o güzel yüreğinize sağlık.sevgiyle kalın....
ne yanlızlığı bak yüreğine kaç kişinin sevgisini göreceksın kaç kişi sana konuk olmuş bence asla yanlız deyilsin güzel yüreğine sevgiler olsun sevgiler
sormadı bana kimse neye ihtiyacım olduğunu anladım şimdi neden böyle yalnız başıma oturduğumu ............... aaa... valla ayıp...biz neciyiz burda. bak soruyorum.... .. hem yalnız değilsin ki kocaman E.D ailesi var yanında.. ... selam
sormadı bana kimse neye ihtiyacım olduğunu anladım şimdi neden böyle yalnız başıma oturduğumu ...................... Çok hoştu efendim--5 Kutlarım,Selamlarım
...şimdi anladım beni neden terk ettiklerini...oysa ben hep ,oturduklarında konuşmak istediklerini sanıyordum, beni dinlemek istediklerini ve onlara şiir okuyayım , yazayım hep böyle olsun istediklerini sanıyordum...şimdi anladım...
sormadı bana kimse neye ihtiyacım olduğunu anladım şimdi neden böyle yalnız başıma oturduğumu
Belli etmemişsinizdir ne istediğinizi. Kimsede gelip sormaz ki be arkadaşım.Şimdiki zamanın açılımını yakalamışsınız şiirinizde. Tebrikler. Saygılarımla..
:)))