(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeter! Alev alev yaktığın beni! Bir kuşun, Gökyüzüne itimadıydı Kanat açmanın özgürlüğü Ve bulutları sevişi... Çırpınışlarını şüphelere salıyorsun. Ayazlığı yaşıyorsun! Ölüm kusan kış gecelerinde
düşünce ve duyguların birbirine girdiği anlamlı olduğu kadar duygusal harika bir şiir dinledim sesinizden ve kaleminizden kutluyorum
biz hiç bizlği yaşayamadıkki.... gözyaşımda yalandı..sevişlerimde yalandııı...cesaretimde yalanndıı.. elif koca bir yalandı..ben hiç şair değildim..şairindim seninn.. şaieliğimidee alıppp gden benn oluuucammm... vuslatın en koyusunu yaşaya yaşayaa gidicemmm... öyle sevdim kiiiii.....bunu ben bile anlayamadımmmmm... bu dünyadan koca bir yalann gdicekk.. sevdiğim mutlu ol...
Yeter! Alev alev yaktığın beni! Bir kuşun, Gökyüzüne itimadıydı Kanat açmanın özgürlüğü Ve bulutları sevişi... Çırpınışlarını şüphelere salıyorsun. Ayazlığı yaşıyorsun! Ölüm kusan kış gecelerinde Uyku gözlerini sürmeliyor. Gerçeklere uyandığın vakit, O zaman... Geçmiş,avcunda dağılan bir kül! Ve artığı gözyaşlarımız olucak. Gecikmişliği yaşarken Ölü vuslatın soğukluğu Yakıcak her ikimizi de...
bu ne sevgi bu ne yakarış,yüreğiniz çağlamış edfendim aşkınız büyük sevginiz yüce olsun.tebrik ederim kutlarım kaleminizi selam ve saygılarımla.
sen en kuytu köşelerde sakla kendinii.... bendeki SEN hep büyüktü... yalancılığımdıı enn kötü anda herkesin çekip gidebilceği anda yanında durabilmekk.. sende şuan herkesin yapabilceğini yapıosunn... haklılığıma haksızlık katarak gidiyosun... tükenmişi bir artık bırakarak arkanda gidioosunn... gitt.... gel deyişlerim yok artık olamazzz.....aşkı yakarışlara gömdüm ben inancımm yok..ben yokummm ...hiç kimmse yookk..her yan karaa...gittt istemmiiiooorummmm... sen elbet bi günn bu yaptığının haksızlığının pişmanlığını yaşıycaksıın...ama ben olmıyycammm... aşkı yakarışlara gömdüğümm gbii kendimide gün geçtikçe gömüüyorumm..hayatt susuyor...senle dirilenn hayatıımm susuyor... yiğit olan düşünmezmiş sonunu..ama sonlar düşündürürmüş insanı... hoşçakalll ...senn gözümmdüünnn....hayata bağlanammın sevmemin nedeniiydinn..hoşçakal.. dilerim ki mutlu ol sevgilimm.. ben olmasam bile hayat gülsün sana günahın boyundaa ağlayan bir çift göz bıraktınn arkanda.. beni. bitirdin........ ben büyük bir yalancıyım... 5 para etmezliğimi de alıppp senin diyarındannn kaçıcam.kaybolucammmm...silik bir isim gelir aklına bi gün..!'elif diye....
bırakın güzel şairim giden gitsin kalan aşklar sizin olsun bu dizeleri yazan yüreği bırkan yürekte vardır zaten bir sahtecilik ya sözünde vardır hinlik ya da içinde anlatılmaz bir çelişiklik sevdim kaleminizi tebrik ederim ta gönülden yazdıklarıma kızmayın vardır benimde bildiğim bir yaşanmışlık tekarar kutlarım sizi
yaptığını allıyıp süsleyip başka yöndeymiş gibi göstermekte korkakların işidir basbaya yoruma karışmaktır bu ha tavsiyedir bu ne kimsenin alnına siyah dayatılarak söyletilmiş kelam ne de beynine yapıştırılmış düşüncedir yoksa böyle niyeti yazılana karşı zaten umursamaz çıkışmaya tartışmaya gerek yok yorum benim saygı duyun haklısınız kendi çapınızda bende benimkinde sağlıcakla kalın
Dikkat ederseniz ben 'nasıl böyle bi yorum yazarsın sen kimsin sana ne oluyo' falan diye bi çıkışma da bulunmadım, bulunsaydım eğer bu üstüme alındığım için verdiğim tepki olurdu. ben sadece size bi tavsiye de bulundum, kendi yaşadığınızı başkası da yaşamış giib konuşmayın dedim. ha daha açık konuşmak gerekirse herkesi kendi gibi zannetmek kendi yaralarının başkasında da olduğunu zannedip hiç tanımadığı bilmediği insanları karalamak acizlerin işidir...
Dikkat ederseniz ben 'nasıl böyle bi yorum yazarsın sen kimsin sana ne oluyo' falan diye bi çıkışma da bulunmadım, bulunsaydım eğer bu üstüme alındığım için verdiğim tepki olurdu. ben sadece size bi tavsiye de bulundum, kendi yaşadığınızı başkası da yaşamış giib konuşmayın dedim. ha daha açık konuşmak gerekirse herkesi kendi gibi zannetmek kendi yaralarının başkasında da olduğunu zannedip hiç tanımadığı bilmediği insanları karalamak acizlerin işidir...
size sorcak değilim bu da benim yaşadıklarım sadece içimden geldi yazdım ha zaten suçunuz olmasa böyle bir karalamayı üstünüze almazdınız he der geçerdiniz var demek ki bir haklı yönü saygı duyun yorum benimdir
Maziyi an be an hatırlayan,hatırladığı kadarıyla mutluluğu unutmuş olan bir benliğin içsel sesini satır satır işlemişsiniz,sadakatsizliği hazmetmeyip,duruşunu yitirmiş bir aşkın sızısını güzel benzetmelrlede yazıvermişsiniz yürek lisanımla tebrik ediyorum yüreğinize sağlık
Alev alev yaktığın beni!
Bir kuşun,
Gökyüzüne itimadıydı
Kanat açmanın özgürlüğü
Ve bulutları sevişi...
Çırpınışlarını şüphelere salıyorsun.
Ayazlığı yaşıyorsun!
Ölüm kusan kış gecelerinde
düşünce ve duyguların birbirine girdiği anlamlı olduğu kadar duygusal harika bir şiir dinledim sesinizden ve kaleminizden kutluyorum