Yokluğunda allah bilir yaşadığım acıyı Baktığım her yerde sen varsın Gezdiğim tüm yollarda sen varsın Yüz yerde kaldı,Yaş gözde kaldı Sen bende kaldın...(G.Soydemir)
Ne denizin mavisi umurumda Ne bahçelerin yeşili Sen gittiğinden belli Renkler değişti bende Mavi kızıl oldu, Yeşil sarı Mevsim hazan oldu bende...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gittin Gideli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gittin Gideli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
isteyerek gitmişse çok sevilmeyi hakketmemiştir yok elinde değilse gitmek onun için yanmaya değer son nefese kadar beklemeye değer tbrk edrim güzel bir sevgi şiiri olmuş
Kısacık bir ömürün içine çok şey sığdırdığı gibi kısacık duygu yüklü bir şiir de içine çok şey sığdırmış.Duygu yüklü dizeler.Kaleminiz daim olsun.Saygılar sunuyorum.
Ne denizin mavisi umurumda Ne bahçelerin yeşili Sen gittiğinden belli Renkler değişti bende Mavi kızıl oldu, Yeşil sarı Mevsim hazan oldu bende...
Ne denizin mavisi umurumda Ne bahçelerin yeşili Sen gittiğinden belli Renkler değişti bende Mavi kızıl oldu, Yeşil sarı Mevsim hazan oldu bende... *********************************** sen gittin gideli yüreğim yokluğunun tüm rengini giyindi....... hem hikayesi hem de şiir çok hüzün verici... ve çok güzeldi... kutlarım.. saygımla,,
Bu şiirlerde bu sancılar yüzünden yazılıyor. Kısa ve öz ne güzel ifade edilmiş yaşananlar. Hayatın alt üst olması. Tebriklerimle... Selamlarımı bıraktım.
Gitmeler sevgiliye yakismiyor ama sonu nedense hep bu oluyor.. onun varliginda nasil herseyin bir rengi varsa, yoklugundada hayatin rengini kaybediyor yüregimiz Allah sevenlere yasatmasin ayriliklari insallah ..
her sonbahar her hazan yerini yeni ilkbaharlara bırakmaya mahkumdur... birgün ilk nahar olacak mevsim bahara yürek kelebeklere hayat yemyeşil güzelliklere bürünecektir.. her mevsimin rengi vardır; KIŞ:BEYAZ İLKBAHAR:YEŞİL YAZ:MAVİ SONBAHAR:SARI...