İnsanlığın temeli üçtür Bunları uygulamak güçtür Kendini bileceksin adam Karşındaki olsa da madam.
Hayvanlar alemine dalacaksın Bitkilere çok doğal bakacaksın Etrafında bilimsel işler yapacaksın Kalpten ve gizlice yarada tapacaksın.
Para kazanmak değildir ayıp Kazandığına esir olursan çok ayıp Seçime gireceksin neticeye namzet Ne olduğun belli olunca da lütfen hazmet.
Atlar asildir katırdan Dua okur her satırdan Beddua eder karakaçan İşte o dur kötülük saçan.
İntikam duygusu iğrençtir Kıvırma, işine gelmeyince dirençtir Topluma toplum için biat et Boğazından geçmesin haram et.
Savaşların hepsi kötüdür Barış şarkısını söyleyen bir dürtüdür İcrası ile söylemi aynı makamdan olsun Tüm yürekler sevgi ve saygılar ile dolsun.
Barış sembolü olmuş beyaz güvercin Hayvan deyip geçme masumdur güvercin Tilki, maymun, ayı, sırtlan ve çakal var Benzetmesi ile illaki asil olanı olsun sana yâr.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Barış Güvercini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Barış Güvercini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Savaşların hepsi kötüdür Barış şarkısını söyleyen bir dürtüdür İcrası ile söylemi aynı makamdan olsun Tüm yürekler sevgi ve saygılar ile dolsun.
Barış sembolü olmuş beyaz güvercin Hayvan deyip geçme masumdur güvercin Tilki, maymun, ayı, sırtlan ve çakal var Benzetmesi ile ile asil olanı olsun sana yâr.
Savaşlara kılıf bulmuşuz her dönemde; Bizler gibi yaşayanlar çok iyi yaşamayanlar hep kötü olmuş... Yalan ile yalancıların dışlandığı yarınlar sağlık, eğitim ve adaletli olur...