(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOSTUMA ALTI BEYİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOSTUMA ALTI BEYİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimse gelmiyor artık muhabbet meyhaneme İncir ağacı dikti felek gönül haneme
Üstat bir gün Lokman hekime sormuşlar insatların içinde en vefalısı kim diye Lokman hekimde dost ya tabiki dost demiş ve ardından şu sözü söylemiş tabiki bulabilirsen bir türkü sözünde var bir dost bulamadım ay akşam oldu. Dost sandığımız dost bildiklerimiz çok düşündüren bir soru. Samimi saygın ve sürekli olması gerekir diye düşünüyorum affedici de yazmak lazım bir ufacık tefecik söle kırlıp dostluğu bitirenlerde var günümüzde ha unutmadan gözleri dönmüş kapital dostlarda var ama üstat çoğunu gönül sarayımdan kovdum. Sarayımın kapı pencere ve duvarlarını yıktım ne denmi dersen sokak çocukları sığınsın diye. Sevgi saygı ve selamlarımla üstat.
eyvallah canım kardeşim. galiba sadık dost, üstad aşık veysel'in dediği gibi "kara toprak" olsa gerek. dost olan dosta selamımız bakidir efendim. eyvallah.
Kimse gelmiyor artık muhabbet meyhaneme İncir ağacı dikti felek gönül haneme
=================================== Saf altın ayarındaki beyitlerini beğeniyle okudum. Eyvallah gönüldaşım. Güçlü kalem kendini hissettirebilmiş. Mükemmeldi. Saygı ve selamlar. A.E.O.
tebrikler, sevgiler.