Uzun bir gece daha bitti Yıldızlar bir bir söndü gitti Gözlerimde damla damla yaş Yine gün bitiyor yavaş yavaş Aylar ,yıllardır hep aklımda Bitmedi bu aşk dinmedi bu sızı Bahar gelmiş çiçek açmış neyleyim Unutmak zor O VEFASIZI...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O VEFASIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O VEFASIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahar gelmiş çiçek açmış neyleyim Unutmak zor O VEFASIZI... =========================== Bahar gözlüler baharlarla bir hoş olur, Öyle sevimlidirki, işte aranan odur ... Tebrikler...
Uzun bir gece daha bitti Yıldızlar bir bir söndü gitti Gözlerimde damla damla yaş Yine gün bitiyor yavaş yavaş Aylar ,yıllardır hep aklımda Bitmedi bu aşk dinmedi bu sızı Bahar gelmiş çiçek açmış neyleyim Unutmak zor O VEFASIZI...
Gün içinde okuduğum en güzel şiirlerden biriydi. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Saygılar...
Unutmak zor O VEFASIZI...
===========================
Bahar gözlüler baharlarla bir hoş olur,
Öyle sevimlidirki, işte aranan odur ...
Tebrikler...