(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUAMMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUAMMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Heceli ve büyülü şiiri beğenerek okudum...İnsanlar belirleyici fakat insanlık belirsizdir o varlık dediğimiz cismin. Sessiz bir aramaktı belki o sevdayı ama yapayalnız koma kendini. Yürekten kutladım sevgili şairi...
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........ kaleminiz hep çağlasın...............
Akıl unutsada bak yavaş yavaş Yüreğimde saklı silinmez ismin Yetmez mi fikrimle yaptığım savaş Terkedip gitmiyor, muamma cismin
SANKİ ZÜMRÜDÜ ANKA YI ARIYORSUNUZ,İSMİ VAR CİSMİ YOK. CİSİM BİR MUAMMA,VAR OLDUĞU SANILAN,ARANAN AMMA BİR TÜRLÜ BULUNAMAYAN ŞEY. FİKİR SAVAŞI,ARAMA HASTALIĞIDIR,BİR DERTTİR İNSANI YİYİP BİTİREN. NİYAZİ MISRİ "DERMAN ARARDIM DERDİME, DERDİM BANA DERMEN İMİŞ, BURHAN ARARDIM ASLIMA, ASLIM BANA BURHAN İMİŞ.
SAĞI SOLU GÖZLER İDİM, DOST YÜZÜNÜ GÖRSEM DİYE, BEN TAŞRADA ARAR İDİM, O CAN İÇİNDE CANAN İİŞ" DİYOR
SANKİ SİZİN GÖNLÜNÜZDE KOPAN FIRTINA BU GİBİ GELİYOR BANA.
Dipsiz bir karanlık sürükler beni İçimde bir aç kurt,yiyor bedeni Sırtımda mahşere götürsem seni Toprağa katmıyor,muamma cismin
"YUNUS ÖLDÜ DİYE SALA VERİRLER, ÖLEN HAYVAN İMİŞ, AŞIKLAR ÖLMEZ"
DEMEKKİ İÇİNİ KEMİREN GÖNÜL KURDU,TEN KAFESİNDEN KURTULMAK İSTİYOR, BU TERAKKİYE İŞARETTİR,ÖLMEYEN TARAFINIZLA ÖLÜMSÜZLÜĞÜ ARIYORSUNUZ,YANİ BEKAYI. ŞİİRİNİZ MÜKEMMEL BİR SOFİ ŞİİRİ,BEN ÖYLE ANLADIM. GÖNÜL DERDİNİZE EN GÜZEL ŞİFAYI GÖNLÜNÜZDE BULMANIZI DİLİYORUM. SEVGİ,SAYGI,KALBİ MUHABBET VE SELAMLAR.
Sevdamın çizdiği yolda dolaştım
Feleğin zulmüne çaresiz şaştım
Silinip bitmiyor, muamma cismin
bilmemki ne alıp veremedigi var bu felegin
seven yüreklerle.
duygu yüklü dizelerdi kutlarım efendim ilhamınız daim olsun saygılar.