Aman, aman bilmezsin sen. Tutuklu kim diye; Yasaklar zarif bir hükümle geçti Keyfini sürer tenimde, bak şimdi kanımda.
Kara gözlerimden süzülüp, oynaşır durur aşka yasaklı o son veda Bence sen diye, bence naif.Olsun varsın.
Dilimin değdiği kışkırtıcı fısıltılar da var.Bilirsin.Var ya; o hala aynı fettan.
O ayartıcı etimde ellerimle yarattığım tat ise, aynı değil. Hiç üzülme Ah darlanma, ellerim gülümsemiyor. Evet hala o şahane kamaşma Seni de unutur nasılsa.
İçimdeki ses öksürmüyor senden yana, yana yana. O en bilindik haylaz bakışlar değmedi gamzeme.Boşver tasalanma.
Ne çıkar günahı taçlandıran geceler sana benden yana olsa Bana bakışlar kirpikler boyu düğümleniyor olsa.
Yine gürültülü elvedalardan geçer içim. İçim bir tuhaf, of der kaçmam
Şarabımız mı; yine susamada. Susar susar, susar … Şarabımız hep hiç susar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çağırmamıştım Sönmeden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çağırmamıştım Sönmeden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgilim sen; Sahi, ben diye aldandın mı hiç, Sahi sen hiç, sen diye ıslandın mı?
Mutlaka yağmurda bir gün ıslanmıştır, Islanında bir gönüle yaslanmıştır... Duygu yükü içinde yıllarca paslanmıştır, Gün yüzüne çıkarmak lazım bunları ....
Mükemmel geçişler var...
Tebrik etmeden geçmek; şiire saygısılık olur...
Saygımla