(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVEMEM ARTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVEMEM ARTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair kardeşim Adnan Şahin. Gelecek neler getirir belli olmaz, onun için bence pek kesin konuşma zaman bütün acıların dermanını taşır, ateşler küllenir yaralar kabuk bağlar, sonra da iyileşir izi bile kalmaz.Seni kutluyorum.Bu güne kadar okuttuğun, en güzel şiirlerinden biri olmuş başarılar diliyorum değerli kardeşime selamlar.
Kırıldım sevgi ve sevda ya Terkedip dünyayı gidecem aya Vallaha füze bulamazsam yaya ............................Sevemem artık
=================================== O güzel yüreğin sevmek için yaratılmış ve sevmeye devam. Yeterki sevilmeye layık olsun sevdiğin. Hoş bir eserdi. Beğendim. Saygı ve selamlar üstadıma.
Gözleri çakmak gibi yaksa da Sevdalar şu yüreğime aksa da Gönlüme gün doğsa da sevemem ....................Sevemem artık. Sevmek, sevilmek insanın doğasında var olan en güzel duygudur bence. Dil sevemem artık dese de yürek ferman dinlemez inanıyorum. Gönlünüze gün doğması dileğiyle.. Saygılar...
Merhaba Gül Peri hanım.. Benim şiirim yukarıdaki bayana değildi zaten.resmine bile bozdum ki yemini canlısı ile tanışsam ne yapardım bilmiyorum..desem tabiki şaka olduğunu sizde bilirsiniz..sevgiden ağzım çok yandı çidden aşık olmak filan istemiyorum..her aşkın her sevdanın çekilmez yükü oluyor..naçiz yorumunuz için teşekkür ederim
Kırıldım sevgi ve sevda ya Terkedip dünyayı gidecem aya Vallaha füze bulamazsam yaya ............................Sevemem artık
Sevmek,ve karşılığında acı çekmek.Değer bilmeyen bir yürek için sevgiye küsmek.Haklınızı değerli şair.Tebrik ederim,yine çok güzeldi.Saygılar.Puanım yine tam.
Gelecek neler getirir belli olmaz, onun için bence pek kesin konuşma zaman bütün acıların dermanını taşır, ateşler küllenir yaralar kabuk bağlar, sonra da iyileşir izi bile kalmaz.Seni kutluyorum.Bu güne kadar okuttuğun, en güzel şiirlerinden biri olmuş başarılar diliyorum değerli kardeşime selamlar.