(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Perihan Şimşek Hanım'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Perihan Şimşek Hanım'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Resme bayıldım hani şu ağaçların yaprak renklerini diyorum.Son kıtada bariz yanlış var .. Sürçü lisan olmalı ki aslı ise sürç-ü lisan diye yazılır. eskiden ortaoyunlarının sonunda soylenen, bir kusurumuz olduysa bilmeden olmustur, bizi affedin soylemi anlamındadır.
Nazik yorumunuz için çok teşkkür ederim.. ben bütün şiirlerimde suçlu lisan ettimse af ola diyorum bu hali ile kullanmak daha çok hoşuma gittiği için kullanıyorum bu nacizhane benim seçimim ..ama doğru sunu kullanana saygım var ..bu anlamda her zaman kullanmaktan keyf aldığım bir sözü siznle paylaşmak isterim..
Fatih Sultan Mehmet.. ''' NE MUTLU Kİ HATALARIMI SÖYLEYEN BİR DOSTUM VAR DEMİŞ'''' Bu anlamda olumlu ılımlı yorumunuz ve yanlışı kırıcı olmadan bilgilendirmeniz için teşekkür ederim ..
ama yine söylüyorum bu benim kendi tercihimdir..dünde böyle kullanıyordum bugünde böyle kullacağım yarında..
Yorum yazar yorulmadan Duru akar o bulanmadan Güzel allanıp pullamadan Genç şair Perihan Şimşek ------------------------------- İnsanları öven kaleme saygılar. Doştça yazan büyük üstadım bir tanedir. Eserleriyle bin yaşaya!.. Saygı ve selamlarımla!
kaleminiz daim olsun her yazdiginiz okunasi her yazdiginiz degerli ,,yüreginizden geleni yazdiginiz icin sanirim bu güzellikler meydana geliyor,,,,tbkler saygilar,,,,,,yazan ve yazdiran yüreklere slmlar,,,,
Ayakta kalmayı, öğretti bana
Ömrünü adıyor, dine, imana
Dava adamıdır, Şeref kardeşim
ne güzel bir şairin bir şaire şiirle yüreğinden gecenleri anlatması
bu güzel dostluk işaretidir. sevgilerimle