(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Daha...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Daha...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...sevgi diyordun... denizler kadar getirdim sana... ben ki sahilinde sarp bir kaya acımasız vur dalgalarınla haydi gel-git bir daha bir daha... ......................Şiir çok hoş olmuş--5 Beğeni ile okudum Kutlarım,selamlarım Efendim
gerçekten şiir mükemmel olmuş kısa ama derin manalı ve upuzun sorgulatmalı.... kutlarım
bu arada elindeki beni bağlayışınızı unutmuyorum haberin olsun..hele o elinde poşetteki ip.... daha uzun zaman takipteyim)))) sevgiler yüreğine dost şair...
abisi yanlışlıkla basmışım göndere kusura bakma dediğim gibi 2011 de bir haftalığına düşünü yorum etkinliği söz her türlü çılgınlığı yapabilirsin bağlamakta dağil sevgi ve saygılar.
sevgili abim takdire layık olağan üstü bir kişiliğe sahipsiniz, aynı anda ortama ayak uyduran yapınızla size hayranlığımı bildiririm. 2011 de muğlada ben yapıcam toplantıyı
neden yaşamın hep acı yüzü hep bize rastlar,şiire yapmış olduğunuz yorum beni derinden etkiledi. (ne çok şeydi şiir.) binlerce kötü anının toplam adıydı sanki.şiirime anlam ve mana kattığınız için teşekkür eder,sevgi ve saygılar sunarım.
Hikmet ağabey: Ha bu gün ha yarın derken nihayet çok güzel anlamlı sevgi dolu şiirle döndün aramıza. Hayat bir yoldur yolda iz bırakır insan tıpkı resimde ki izler gibi ve sevmektir kirlenmeden asıl olan asil insan. Unutamadığım senin sözünle yorumumu tamamlıyorum. 'Sevgiden kaçanlar değil sevgisini yaşadıkların önem arzeder' Tebrik ederim. Sevgi saygı ve selam ile.