(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Giderken Bu Şehirden... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Giderken Bu Şehirden... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılığın anlatımı güzeldi. Ayrılık anındaki ruh hali ve yoğun duygular çok güzel işlenmiş. Okuyucu o hüznü yaşıyor.Kutluyorum.. .. Hep merak ederim. İnsan mutlu iken, hiçbir sorunu yokken, herşey yolundayken şiir yazabilir mi? Beste yapabilir mi? Bize şiir yazdıran ,şarkı besteleten, hüzünlü ayrılıklar, yürek sızlatan hasretler, herşeyimiz zannettiğimiz sevgiliden beklemediğimiz davranış ve sözler değil mi?
merak ettiğiniz şeyle yazılmış bir şiir bu sevgilim yok aşk acısı çektim ama bunu eski aşklarımı eski yaşadıklarımı düsünerek yazmadım.. benim çoğu şiirlerim ile resimler arasında bağlantı vardır. Ben içimdeki duyguları kaleme değilde resimdeki duyguları resmin üstüne işliyorum tıpkı bu şiirimde olduğu gibi... Bu resme bakarak yazdığım ve bu resme yazılmış bir şiirdi Sen bu şehirden gidersen adlı şiirim....
yani herşey insan beyninde ve psikolojisinde tabi bi yandada ağlarken gülmeyi gülerken ağlamayı bilmek gerekio....
böyle olunca kahkaha atarken bile şiir yazarsınız...
kendimce yorumum budur bilirsiniz zevkler ve renkler görecelidir... her insana göre değişir....
sevgi ve saygıyla kalın yorum içinde çok teşekkür ederim...tekrar görüşmek ümidi ile.....
yoklugu üsütür yoklugu bogar yoklugu öldürür can yakar gitmeler bitmeler olmasada dolu dolu yasansa su sevdalar ne olur sanki,,,,, yüreginizin sesi dökülmüs sayfaniza kaleminiz susmasin tbkler saygilar,,,,
çok teşekkür ederimm.... sensiz bensiz ben sensiz...
özel bir not : işlerimden dolayı zamanım biraz kısıtlı yorumlarınıza cevap veriyorum ama bilakis boş bir zamanımda yorumda bulunan tüm arkadaşların profillerine zaman ayırıp tek tek gezeceğim.... çok teşekkür ederim...
harika bir duygu aşk acı sevgilin varlıgına özlem ayrılıga sitem yanında olmasa da aynı şekirde ollmasıda avur mu yüregi süperdi daha ne olsun keleme yürege saglık
teşekkür ediyorummmmm yorum ve ziyaretleriniz için
özel bir not : işlerimden dolayı zamanım biraz kısıtlı yorumlarınıza cevap veriyorum ama bilakis boş bir zamanımda yorumda bulunan tüm arkadaşların profillerine zaman ayırıp tek tek gezeceğim.... çok teşekkür ederim...
gitme kal bu şehir de... bu nasıl bir sevda her yanım katran kara güneşim doğmaz bitmiyor gecem.....neyse ,varol dostum güzel şiirdi sevgimdesin iyi geceler
..
Hep merak ederim. İnsan mutlu iken, hiçbir sorunu yokken, herşey yolundayken şiir yazabilir mi? Beste yapabilir mi?
Bize şiir yazdıran ,şarkı besteleten, hüzünlü ayrılıklar, yürek sızlatan hasretler, herşeyimiz zannettiğimiz sevgiliden beklemediğimiz davranış ve sözler değil mi?