Bir sevdanın kıyısındayım ,adı henüz yok Tutuverecekmişim gibi ama ,mesafe çok Gidip gidip geliyor ,sanki bir hayal gibi Memleket mi,insan mı,aşk mı tarifi yok.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Henüz Adı Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Henüz Adı Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevdanın kıyısındayım ,adı henüz yok Tutuverecekmişim gibi ama ,mesafe çok Gidip gidip geliyor ,sanki bir hayal gibi Memleket mi,insan mı,aşk mı tarifi yok.
Kurgu iyi, kalem iyi görünüyor bir de şöyle okuyun lütfen şiirinizi, ilk mısrayı en sona alın ve okuyun şiiri daha güçlü değilmi, şiiri başta ele vermişsiniz saklamak gizem değildir, bir çok duygu daha yükler bu örnekteki gibi, iyi çalışma idi tebrikler şair...
Tutuverecekmişim gibi ama ,mesafe çok
Gidip gidip geliyor ,sanki bir hayal gibi
Memleket mi,insan mı,aşk mı tarifi yok.
Kurgu iyi, kalem iyi görünüyor bir de şöyle okuyun lütfen şiirinizi, ilk mısrayı en sona alın ve okuyun şiiri daha güçlü değilmi, şiiri başta ele vermişsiniz saklamak gizem değildir, bir çok duygu daha yükler bu örnekteki gibi, iyi çalışma idi tebrikler şair...