(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmekten Geldi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmekten Geldi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmek; Başa gelen bir olgu.Sevmeyi istemek veya istememek etkili değil.Sevmek çok yararlı olmalı.Şiirdeki gibi zararlı sanılsada sevmek engüzel bir olgu.Sevileni de seveni de mutlu edebilir.Sevgiyi çok iyi değerlendirmek lazım.Sevgiye rağmen yanlış devranışlar çok yıpratıcı de olabilir.Sevmek ve sevilmek çok değerli.Sevmenin ve sevilmenin kıymetini daima bilmeliyiz.Çok güzel,çok nefis olmuş efendim....Sevgilerle kalın...
* * * Nerede hata yaptım diye sordum Bazen yürüdüm de bazen durdum Hatanın nereden geldiğini buldum İnan ki sevmekten geldi dostlar
Sevgi hem en güzel duygu, hem de en büyük bela olur insana, sorumlulukları yerine getirmeyince, yürekten sevgiye karşılık bulmayınca insan işte bela. Uğraş dur gönlünün derdiyle işin gücün yoksa. Çok güzeldi yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım Adnan bey. Sağlıkla, sevgiyle kalınız yaşamda sevdiklerinizle dilerim.
Yok be kardeş! Sevmekten gelen de takdir-i ilâhidir, karşılık bulmak da. Sevmek ile nice sırlar açılır bilir misin? Hakk için sevmek olursa yeis olmaz. Güzel dizelerdi. Tebrik ediyorum.
Evet sevmekten ve iyiniyetten.Derler ya atalarımız iyilikten maraz doğarmış ...iyiliğinde özü sevgi olduğuna göre... Çok haklısınız sayın üstadım.Malesef hep aynı dertlerden muzdaripiz. Ama inanıyorum ki saf bir kalbin mükafatını yüce yaradan er geç verecektir.Kısa vadede kazananlar kötüler olsada, uzun vadede kalıcı kazanım hep iyilerin olacaktır.
Harikulade bir eser okudum kaleminizden.Teşekkür ederim.Saygılarımla.