.... Bugün benim dogum günüm Dogarken agladim gün Bir senemi de arkamda biraktim Sahipsizligim hep yarali bir siir gibi Iste bugün benim dogum günüm.... SeNGüL/meLike 07.06.2009 ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOGUM GÜNÜM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOGUM GÜNÜM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yıl daha gittim ömrümden.bu gün farklımıydıkı sanki dünden doğarken ağlamışım .ecelim ne zaman gelir bilmem gülsemde ağlasamda geçiyor ömür saatlarim iyiki doğdun sen hep gül melike..
Her senenin bitiminde birşeyler yapabiliyorsan ömrün sana vazgeçemyeceğin şeyler kazandırıyorsa üzülme sevdiklerin seninle mutlaka göç edip gideceğiz olsun seni sevgiyle yadedebilecekleri bir anı bir resim bırakmışsan ve tebessümü yaşadıysan üzülme boşver yıllar sende iz bıraksın bırak saçların ağarsın yeterki dünün yarını aratmasın korkma üzülme çünkü sen varsın .........ayrılığın yıldönümünü yaşamışsın ayrılıkların dizelerde mutlulukların yüreğinde olması dileğiyle ....
s.a efendim hayırlı bir ömür geçirmezini diliyorum iyiyiki doğmuşsunuz annenizi ve sizi tanıyanları sevindirmiş olduğunuz beli ve bizlerle paylaştığınız için çok sağolun ...saygılarımla
iyiki doğmusun sevgili saire.yoksam gönül iklimini nasıl okuyabilirdik söylermisin bana.ömür uzun keyifli sevincli tatlı süprizlerle dolsun ..cok yasa sen.tebrikler yeni yasın.sevgi ile kalman dileğiyle..
Hayırla yad edilesi günlerin yüreklerde hasıl olduğu ihtiraslı sevdanın muhteşem dırahşan bakışların gönüllerde yemyeşil açtığı anların sinenizde yer etmesi temennisiyle İYİ Kİ DOĞDUNUZ EFENDİM.... Gülleri kıskandıran o enfes yaşam dairesinde maviliklerle iç içe geçen temaşa edilen havadaki en saf ve duru beyazlığı gönderiyorum gününüze.... Daim ola hayırlısıyla efendim....
doğarken ağlamışım .ecelim ne zaman gelir bilmem gülsemde ağlasamda geçiyor ömür saatlarim
iyiki doğdun sen hep gül melike..