Emeklerim senin gözüne dursun Kıymetimi de ,bilmezsen bilme Dilerim yine de mutlu olursun .............Yetti artık yav.......... ...Kıymetimi , bilmezsen bilme.... ...Bak sinirliyim istersen gelme...
Şöyle çevrende ben gibisi varmı Bu yaptığın insanlığa hiç sığarmı Güneşli havada hiç kar yağar mı ............Yetti artık yav........... ...Kıymetimi , bilmezsen bilme.... ...Bak sinirliyim istersen gelme...
Varımı yoğumu harcadım yoluna Altın bilezik taktım senin koluna Bu revamıdır hiç Allah’ın kuluna ............Yetti artık yav........... ...Kıymetimi , bilmezsen bilme.... ...Bak sinirliyim istersen gelme...
Şair Adnan derki bende yaşarım Elbet bende çağlar dağları aşarım Vallaha ben de bu sabıra şaşarım ............Yetti artık yav........... ...Kıymetimi , bilmezsen bilme.... ...Bak sinirliyim istersen gelme...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetti Artık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetti Artık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* * * Şair Adnan derki bende yaşarım Elbet bende çağlar dağları aşarım Vallaha ben de bu sabıra şaşarım ............Yetti artık yav........... ...Kıymetimi , bilmezsen bilme.... ...Bak sinirliyim istersen gelme...
Sizi birileri fena kızdırmış, işte nankörlük görünce insan böyle sinirlenebiliyor. Güzeldi yüreğinize sağlık Adnan Bey, sinirli bir şiirde yazmak renk vermiş, tek düzelikten kurtarmış hiç değilse. Gönülden kutlarım, sağlıcakla kalınız sevdiklerinizle birlikte yaşamda..
.Kıymetimi , bilmezsen bilme.... ...Bak sinirliyim istersen gelme... --------------------------------------------- Sinirli erkek yuvasına (dişisine) son derece bağlıdır. Kılıbık olmayan delikanlı erkeklerin evlerinde mutluluk had safhada. Hoş eserinizi beğendim. Lakin o kükreyen aslanın dişleri ve bakışından millet sayfana yanaşamaz haberin olsun. Şaka ettim üstadım.Aslan kapındaysa;büyüklüğün kanıtlanmıştır. Saygı ve selamlar.
Tebrikler değerli şair..saygılar...