(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFASIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFASIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kader derim elbette bu kaderdir Bu eza bu cezalar bana hederdir Söyle felek çektiklerim nedendir Hayatımı zindan ettin vefasız ********** İnsanı en çok yaralayanda vefasızlıktır gerçekten, güzel şiiri kutlarım. Selamlarımla.
Seni sana bırakırım çek de git Hayatımı zindan ettin vefasız Oldu olacak bari beni vur da git Hayatımı zindan ettin vefasız ---------------------------------------- Hoş bir eserdi. Senin gibi değerli insana karşı kimse vefasızlık yapamaz!. Mükemmel eserinizi beğendim. Saygı ve selamlar.
Dostum bu şiiri yazarken ve eklerken biraz acele mi ettiniz ne? Hece şiiri tarzında ancak kafiye ve hece ölçülerine uyulmamış bir serbest karışım var. Ancak şiirde olması gereken duygu aktarımı ve akıcılık şiirinizde mevcut. Bu tarz yazmak istemişseniz bence güzel de olmuş. Kutlarım.
Kader derim elbette bu kaderdir Bu eza bu cezalar bana hederdir Söyle felek çektiklerim nedendir Hayatımı zindan ettin vefasız
Adnan’ım garip yüzüm gülmez mi Kimse benim kıymetimi bilmez mi Bir Allah’ın kulu göz yaşımı silmez mi Hayatımı zindan ettin vefasız
Hüzün yüklü yüreğin sesi çok etkiliydi.Herzaman ki gibi beğeniyle okudum. Gönlünüze esenlik ve mutluluk dileklerimle sayın üstadım. selam ve saygılarımla.
Kader derim elbette bu kaderdir Bu eza bu cezalar bana hederdir Söyle felek çektiklerim nedendir Hayatımı zindan ettin vefasız
Adnan’ım garip yüzüm gülmez mi Kimse benim kıymetimi bilmez mi Bir Allah’ın kulu göz yaşımı silmez mi Hayatımı zindan ettin vefasız .............................Şiir akıcı ve güzeldi--5 Kutlarım Kardeşim
O vefasızlar maalesef hep hayatımıız zindan edip gidiyorlar,hiç düşünmüyorlar geride kalanları.Kimseye hak ettiğinden fazla değer vermemek lazım aslında,karşılığını göremiyoruz çünkü.Baş tacı bile yapsak boş,anlamıyorlar...yüreğinize sağlık Adnan Bey yine mükemmel dizelerdi,gönülden kutlarım,saygı ve selamlar...
Bu eza bu cezalar bana hederdir
Söyle felek çektiklerim nedendir
Hayatımı zindan ettin vefasız
**********
İnsanı en çok yaralayanda vefasızlıktır gerçekten, güzel şiiri kutlarım.
Selamlarımla.