Yılların küfünden damıttığım, Can yüreklerden süzdüğüm... Bir arı sözün, Naftalin kokulu şiirin tılsımı... Hayal mayal gördüğüm Serçelerin ürkekliğini izleyişimizi Yüreğime kazıdığım Sesi hep içimde çınlayan Dosta sunmak için çırpındığım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şerbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şerbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...... Sesi hep içimde çınlayan Dosta sunmak için çırpındığım.
rüyalarıma gül yüzünü astığım beni yarım bırakanım sevdamı ayak altına atanım giderken ardında bıraktığın bu can kanattığın bu deli aşığın yine sana yazar kalemi hala gözleri seni özler dönersen bir gün geri gelme.....................
yarım kalmışsa şiir okuyucuya kalır gerisi, ben yüksek sesle okudum icimdekileri, hoşgörünüzle, yarım kalmışsa sevdalar mürekkep kan oluyor acıtır insanı. yüreğinize sağlık.
Sevda yarım kalınca, şiir de ona uymak zorunda kaldı, sevgili eylülce, sevgili hayaletsüvari... Bir gün olur da, yarım kalan sevda sürerse, şiir de tamamlanır, şerbet sunulur... Saygımla.
Tebrikler.