(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabrediyoruz kardeş.sabreden derviş muradına ermiş misaliyle sabrediyoruz.Sabrımız taştığı anda zaten dünya yerinden oynayacak herkes bunun bilincinde.Kalemine yüreğine sağlık.saygılarımla...
onu uçakla Türkiye'ye getiren biri teğmen üç vatan evladının; bir zaman sonra adi bir suçlu gibi, elleri ardından kelepçelenerek tutuklanacakları kimin aklına gelirdi...
eğitim aileden başlar sözü o kadar doğru ki! Öcalan ın annesi onu hep öc almaya zorlamış, yön vermiştir! evet annelerdir geleceğin mimarı! alakalı bir yorum değil ama gerçek bu..
İnşallah nezaket gösterenler milletimizdendir. İnşallah sabrımız karşımızda bir Saddam görmeden sona erer. Cinayet makinası olan örgüt çok üstlerce kurulmuş ve daima destek almaktadır, bir şeylerin hesabı yapılıyor elbet. Örgütle gerçekten mücadele edenler pasifize edilmiştir. Yakında vatan haini diye asılırlarsa hiç şaşmayacağım. Örgüt Öcalannın değildir, uçağa bindirilirken altına edecek kadar korkan adam lider olamaz. Olsa olsa maşa olur, maşa tutan eli kırmak gerekir.
Güzel bir çalışma.Kutluyorum sizi.Yıllarca içeride beslenen yılan şimdi palazlanmış sanıyor kendini.Halbuki kendi ekmeği değildir kazanımları.Doldurma suyla çarkı döndürmekte.Uyanık olmalı.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.